) emigreren naar Australië, na een lastige scheiding die bijna rond is, heb ik op Bali mijn huidige partner ontmoet, en zwanger van hem geworden (jaja net een all you need is love story) Ik ga eerst op een toeristen visum en ondertussen gaan we bezig met een partner visum/ skilled migrant visa. Ik ben mij heel bewust van het hele proces en weet hoe ingewikkeld het is.Maar nu ben ik hier in Nederland altijd gewend paarden van anderen te trainen en te rijden, als hobby naast mijn werk als social worker, ik doe veel met grondwerk en alle jonge paarden lopen met 2 jaar trainen als 6 jarige Z dressuur op een ontspannen ongedwongen manier, ik wil dit straks na de zwangerschap in Australië ook weer op gaan pakken.
Ik weet dat er best wat mensen van dit forum zijn geëmigreerd, tips zijn welkom!
Maar vooral, waar zitten de paardengroepen/ forums in Australië zodat ik al wat informatie kan inwinnen? Ik kom te wonen in Queensland, Moranbah lekker in the middle of nowhere... Maar met het werk van mijn vriend kunnen we overal in die omgeving wonen straks als ik ga werken in de zorg.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
heb ik wat gemist