Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beatje schreef:Wie gaat dat controleren dan?Als je beide geen ziekte verschijnselen vertoont moet dat toch gewoon kunnen? Je wilt een huis huren?Want kamperen is voor mij een tent of caravan op een camping.
5000 op de Dam kan ook dus 2 gezinnen in een huis moet toch lukken?
KimD schreef:beatje schreef:Wie gaat dat controleren dan?Als je beide geen ziekte verschijnselen vertoont moet dat toch gewoon kunnen? Je wilt een huis huren?Want kamperen is voor mij een tent of caravan op een camping.
5000 op de Dam kan ook dus 2 gezinnen in een huis moet toch lukken?
Ik werk in de vakantiebranche en ik kan je melden dat mensen die daar werken niet achterlijk zijn. Als jij één huisje boekt met bijvoorbeeld vier volwassenen en 4 of 5 kinderen dan is de kans vrij groot dat het twee gezinnen zijn en worden dan om die reden dus ook geweigerd. Twee kleinere huisjes zijn bijna net zo duur als één grote.
Jenny21 schreef:Vooralsnog mag je niet met twee huishoudens samen camperen aangezien je dan geen 1,5 mtr afstand kunt houden.
Het mag wel als je gescheiden slaapkamers hebt en gescheiden sanitair. Je komt dan snel op grotere huizen en dus duurdere prijzen uit.
Iemand enig idee of ze dit nog willen gaan versoepelen voor de zomervakantie? Of tips hoe hier mee om te gaan?
Mjetterd schreef:Goof schreef:Niemand kan voorspellen of je komende zomer wel samen in 1 accomodatie mag verblijven, dus je kan beter nu een alternatief bedenken.
Ja, je mag samen in een accomodatie verblijven, mits je 1,5 meter afstand houdt en er per huishouden een slaapkamer en badkamer is.

karuna schreef:Ik zat net ook over die vraag te piekeren. Twee personen van twee adressen mogen dan ook niet in een ruimte slapen? Of in eigen camper of tent met zijn tweeen? Of met twee op een motor? Omdat je niet samenwoont?
karuna schreef:Voor nederland kan ik me dat voorstellen. Maar op bv een camping moet je adressen geven. En ja dan is duidelijk twee huishoudens.Voor oa de omliggende landen geen idee hoe dat gaat?