Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Seventje

Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: ergens in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 09:24

Nou ik ga het toch maar weer houden op alleen kijken op Vinted.

Van de week bestelling geplaatst. Gewoon normaal contact met de verkoopster. Zegt ze oh maar de kleding ligt verspreid bij vader en moeder. Dus ik moet het even verzamelen. Ging om 2 broeken en 1 truitje.

Toen dacht ik al nou dat betekent dus dat je het nog draagt.

En ik zoek echt op nieuw met of zonder prijs kaartje etc.

Bestelling maar afgeblazen want ze ging het toch niet versturen.

Poosje terug wel leuke Nikes voor een paar euro uit Frankrijk gekocht. Die zagen/waren nog gewoon als nieuw.

sauffi

Berichten: 703
Geregistreerd: 08-05-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 17:10

Sinds een tijdje ben ik lid op vinted. Al een aantal items gekocht waaronder een leren jasje en een wit blousje. Vandaag mijn kast uitgeruimd en zelf wat te koop gezet. Ik ben benieuwd. Ik zal hieronder een linkje posten:

https://www.vinted.fr/member/40535036-sannebrink21

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 18:36

Ik heb zojuist een paar cd's gekocht via vinted. Ik ben heel benieuwd of dat ook goed gaat. Laatst helaas ook een miskoop pakket. Broek die ik wilde was helaas te klein en het pakket stonk best wel. Gelukkig is de geur na een nachtje in de azijn er uit gegaan en past de rest wel goed.

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 18:47

Hier ook regelmatig kleren die enorm naar sigaretten ruiken...
Wassen lost het meestal om, maar laatst ook een lederen handtas... de geur is er nog niet uit...

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 18:49

tengeltje11 schreef:
Hier ook regelmatig kleren die enorm naar sigaretten ruiken...
Wassen lost het meestal om, maar laatst ook een lederen handtas... de geur is er nog niet uit...

Ik vind het wel echt een nadeel dat je niet weet of de kleding naar rook oid stinkt. En bij mij is het vaak ook een te klein bedrag om moeite te willen doen om geld terug te krijgen.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 20:22

Je kan toch ook even vragen of diegene rookt?

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 20:43

Om nog even terug te komen op mijn eerste vinted aankoop.
Er stond in hele goede staat. Echter was er onder de oksel 1 naatje los. Ik vraag me af of ze de jas echt maar 1 seizoen gedragen heeft :Y). Maar heb wel de helft van het geld terug gekregen, naadje laat ik stikken als de winkels weer open mogen en heb dus voor 2 tientjes een moscow jas voor bij de paarden. Al met al tevreden!

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:05

corinep schreef:
Je kan toch ook even vragen of diegene rookt?


zou ik idd kunnen, maar ook zat dingen van mensen die roken, die helemaal niet vies ruiken natuurlijk....

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:07

owja, tegenwoordig stoppen heel veel mensen een klein cadeautje in hun pakje. altijd leuk :)

zo al 2 elastiek-armbandjes voor de meisjes, snoepjes,mercitjes,chocolaatjes,.... tot een flesje schoenpoets.
nog al mensen zo'n dingetjes in hun pakketje gehad?

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:38

tengeltje11 schreef:
owja, tegenwoordig stoppen heel veel mensen een klein cadeautje in hun pakje. altijd leuk :)

zo al 2 elastiek-armbandjes voor de meisjes, snoepjes,mercitjes,chocolaatjes,.... tot een flesje schoenpoets.
nog al mensen zo'n dingetjes in hun pakketje gehad?

Nog nooit gehad is wel heel leuk.
corinep schreef:
Je kan toch ook even vragen of diegene rookt?

Dat zou ik echt nooit durven. Ik vind het zo moeilijk om dingen aan verkopers te vragen, ookal kop je van ze en is eigenlijk iedereen super behulpzaam.

Duhelo

Berichten: 28583
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:58

Ik zag iets op FB passeren van iemand die zijn rekeningen geplunderd was. Oorzaak zou een aankoop van een van de dochters zijn op vinted, er stond echter geen informatie meer bij over betalingsmethode (paypal of iets anders). Iemand daar al iets van opgevangen?

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:02

Dat is al een heel oud iets van maanden terug, dochter zou buiten vinted uit doorgegaan zijn en ergens op een linkje geklikt hebben om 1 eurocent te betalen om te bewijzen dat ze echt was. Heeft niets met vinted te maken, maar puur met een dochter die veel te naïef was.

Duhelo

Berichten: 28583
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:36

aha, ik had al een heel sterk vermoeden dat het zoiets was, maar met het minieme beetje informatie dat er bij stond ...

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:10

Even een vraagje voor de doorgewinterde Vinteders hier: ik heb een trui uit Frankrijk besteld en laten verzenden met Homerr, hij is op 6 Feb op de post gedaan. Nu doet Homerr alleen de verzending binnen Nederland en ik zag dat het eerste stuk dus met Relais Colis wordt gedaan. Maar nu staat er sinds een paar dagen ineens bij de trackinginfo daarvan "VOTRE COLIS A ÉTÉ RETOURNÉ À VOTRE VENDEUR.", oftewel: het pakket is teruggestuurd naar de verkoper. De verkoper heeft helemaal niks ontvangen dus het is onduidelijk waar het pakket nu is. Ik hoorde van een vriendin die dit ook ooit heeft gehad dat het pakketje toen alsnog ineens bij haar aankwam. Dus ik vroeg me af of iemand dit vaker heeft gehad? Kwam het pakketje toen inderdaad alsnog aan?

Tytonidae
Berichten: 951
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:35

NoorW schreef:
Even een vraagje voor de doorgewinterde Vinteders hier: ik heb een trui uit Frankrijk besteld en laten verzenden met Homerr, hij is op 6 Feb op de post gedaan. Nu doet Homerr alleen de verzending binnen Nederland en ik zag dat het eerste stuk dus met Relais Colis wordt gedaan. Maar nu staat er sinds een paar dagen ineens bij de trackinginfo daarvan "VOTRE COLIS A ÉTÉ RETOURNÉ À VOTRE VENDEUR.", oftewel: het pakket is teruggestuurd naar de verkoper. De verkoper heeft helemaal niks ontvangen dus het is onduidelijk waar het pakket nu is. Ik hoorde van een vriendin die dit ook ooit heeft gehad dat het pakketje toen alsnog ineens bij haar aankwam. Dus ik vroeg me af of iemand dit vaker heeft gehad? Kwam het pakketje toen inderdaad alsnog aan?


Hallo! Kort gezegd: je pakketje is nog steeds onderweg naar je:) Ik had afgelopen herfst hetzelfde probleem en na heel lang zoeken in de vraagbaak van Vinted(want jeetje wat zijn sommige dingen slecht te vinden daar := ) kwam ik erachter dat bij de overgave van de Franze bezorgdienst naar Homerr toe altijd dat bericht wordt weergegeven. Waarom precies weet ik niet, wel weet ik dat ik toen ook flink in de stress zat, maar uiteindelijk is het goedgekomen! :)

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:53

Tytonidae schreef:
NoorW schreef:
Even een vraagje voor de doorgewinterde Vinteders hier: ik heb een trui uit Frankrijk besteld en laten verzenden met Homerr, hij is op 6 Feb op de post gedaan. Nu doet Homerr alleen de verzending binnen Nederland en ik zag dat het eerste stuk dus met Relais Colis wordt gedaan. Maar nu staat er sinds een paar dagen ineens bij de trackinginfo daarvan "VOTRE COLIS A ÉTÉ RETOURNÉ À VOTRE VENDEUR.", oftewel: het pakket is teruggestuurd naar de verkoper. De verkoper heeft helemaal niks ontvangen dus het is onduidelijk waar het pakket nu is. Ik hoorde van een vriendin die dit ook ooit heeft gehad dat het pakketje toen alsnog ineens bij haar aankwam. Dus ik vroeg me af of iemand dit vaker heeft gehad? Kwam het pakketje toen inderdaad alsnog aan?


Hallo! Kort gezegd: je pakketje is nog steeds onderweg naar je:) Ik had afgelopen herfst hetzelfde probleem en na heel lang zoeken in de vraagbaak van Vinted(want jeetje wat zijn sommige dingen slecht te vinden daar := ) kwam ik erachter dat bij de overgave van de Franze bezorgdienst naar Homerr toe altijd dat bericht wordt weergegeven. Waarom precies weet ik niet, wel weet ik dat ik toen ook flink in de stress zat, maar uiteindelijk is het goedgekomen! :)


Dankjewel, dat is goed om te horen! Dan moet ik mijn geduld nog maar even verder op de proef stellen :)

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 17:49

Hier gisteren een bodyprotector van Racesafe gekocht, heel goeie staat, voor 25 euro.... ik hoop dat de staat klopt, dan ben ik heeeel blij!!(hij is al onderweg)

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 12:14

Heb zojuist een kapotte trui ontvangen.. Heb dit aangegeven bij de verkoopster, maar ze weigert om deze terug te nemen. Wat hebben jullie gedaan in zo'n geval? :(

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 12:46

He wat vervelend -O-
Om hoeveel geld gaat het? Ik vind het vaak niet eens de moeite waard en geef een lage score.

Ik heb een trui via Vinted verkocht, afgeleverd en nu heeft Homerr niks ontvangen.
Ben daar nu druk mee. Super vervelend.

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:01

Niet om super veel geld (8 euro, met verzending ongeveer 12 euro), maar het gaat mij om het principe..
Kan hier zo kwaad om worden, want ik zou nooit kapotte kleding verkopen.. In de advertentie en omschrijving was dit ook niet genoemd.
Het zijn ook meerdere gaten, bij 1 gat zou je mij niet snel horen klagen.

Dat is ook vervelend -O-
Heeft de winkel de verzend sticker er niet op geplakt?

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:16

Via vinted aangeven dat de trui kapot is. Dan moet jij wel betalen voor de retour, maar krijg je wel je geld terug en kan ze een slechte review krijgen.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 17:37

Ik check kleding altijd nog een extra keer met inpakken. Had laatst een shirt waar toch een heel klein gaatje in zat(van dragen met riem). Voor verzending laten weten, had nog een zelfde shirt in andere kleur en voorgesteld die erbij te doen. Toen ze het pakketje ontving kon ze het gaatje niet eens vinden eigenlijk :') kreeg wel een super top review van dr. Als ergens een vlekje of gaatje in zit peins ik er niet eens over het te koop te zetten.

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 12:58

Die verkoopster denkt dat ik er lol aan beleef om een geschil te openen over die trui.. :')
Krijg m'n geld terug en stuur de trui ook terug. Eind goed al goed maar ze is ontzettend boos

Netjes opgelost! Ik check het ook altijd voordat ik het verstuur. Valt mij ook op hoevaak mensen kapotte kleding verkopen voor toch nog een flinke prijs.

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:41

Weet iemand of Vinted een algemeen contact punt heeft?
Ik heb iets gekocht maar de betaling is 2 x van m'n rekening gehaald? (Dus 2 x €5,70,-)

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:51

je kunt gewoon via de app de klantenservice contacteren. Die lossen dat wel voor je op.