Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 08:40

roxiie schreef:
Volgens mij snapt zeniet hoe ‘t werkt.
Want ze stuurt me een berichtje in de chat, dan gaat het over. Succes verder.. (gaf indd aan dat ik het voor de orginele prijs niet ging kopen)

Maar ze annuleert niks. Volgens mij denkt ze nog steeds dat het gewoon een bod is en dat ze niks hoeft te doen.


Je kan toch ook zelf annuleren? Als je volgens mij naar je bestelling gaat en klikt op annuleren krijg je je geld terug. Is laatst althans wel bij mij gelukt..

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:14

Volgens mij krijgt de gene die annuleert een negatieve beoordeling? Dat zou in deze situatie niet terecht zijn dat ik die dan aan m’n broek krijg.. -O-
Als ze niet verstuurt binnen xx dagen krijg ik alsnog m’n geld terug, dus wacht wel even nog

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:56

Nee, dat heb ik niet gekregen in ieder geval.

Lisa__Beau
Berichten: 173
Geregistreerd: 21-02-14

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:29

Ik heb vorige week iets gekocht op vinted en blijkbaar via Homer laten verzenden (weet bijna zeker dat ik een andere bezorger had aangeklikt). Het pakket is al ruim 1 week geleden door de verkoper verzonden maar is nog niet onderweg. Weet iemand hoe lang het normaal duurt via Homer? Vinted zegt 3-5 dagen, maar die zijn intussen al voorbij.

Het pakket komt gewoon uit NL mocht dat helpen.

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:02

De Homerr punten worden niet elke dag opegehaald. Als je bij mijn Homerr punt op donderdagmiddag wat wegbrengt, wordt het pas de dinsdag opgehaald en dan duurt t (in mijn gevallen) vaak nog een week tot het bezorgd wordt.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:04

Maar bij een bundel kan je toch pas betalen als je bevestiging hebt van het verzendformaat?

Neem aan dat dat niet gebeurd is en dus ook nog niet betaald.

Duhelo

Berichten: 28583
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:32

maar als je een bod doet, en zij accepteert niet, is er toch geen probleem?
en zelfs als ze accepteert, dan hoef je nog altijd niks te kopen toch, zolang je niet op 'kopen' drukt?

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:20

Naar wat ik begreep had de verkoopster de bundel pakketprijs wel gekozen en had ze betaald.

Duhelo

Berichten: 28583
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:56

Ooh dat had ik er niet uit begrepen. Bij niet ontvangen van pakket wordt geld teruggestort vermoed ik?

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:42

Ze had inmiddels wel pakketformaat geselecteerd (dus min of meer akkoord gegeven)
Dus ik heb betaald en toen stuurde ze me in de chat dat ze er bedrag xx voor wilde hebben.

Nouja het is niet anders, geld komt wel weer terug. Al eerder een onvoltooide transactie gehad.

Nog wel wat heen en weer gechat met de verkoopster. Ze heeft niet helemaal in de gaten hoe t werkt.

Tytonidae
Berichten: 951
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 16:34

@roxiie, kan het zijn dat dit een verkoper is die eigenlijk van United Wardrobe komt en nu door de overgang is overgezet op Vinted en dat ze het daarom niet snapt? Desalniettemin is het erg frustrerend.

Wat ook erg frustrerend is, is dat ik 2 pakketjes uit Frankrijk verwacht die al bijna 3 weken onderweg zijn. De transitie van Relais Colis naar Homerr duurde serieus een hele week. Nu zijn de pakketjes eindelijk bij Homerr in Nederland, en ik had na contact met de klantenservice te horen gekregen dat verwacht werd dat de pakketjes vandaag op het Homerr punt zouden worden bezorgd. Check ik net de tracking, staat er dat ze allebei vertraging hebben...man nu ben ik best geduldig met pakketjes(bestel zeer regelmatig uit het buitenland) maar dit vind ik wel echt frusterend. Heb ookal bericht gehad van een van de verkopers of ik het pakketje al had...was dat maar zo :')

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 16:54

Ook in kreeg bericht van een pakje dat het vertraging heeft omdat het extreem druk in. Hier van mondial naar mondial... met de lockdown en het eindejaar in zicht zal het er niet beter op worden vrees ik.

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:21

Oke, ik heb dus voor het eerst iets verkocht naar frankrijk via vinted.
Verzending via mondial relay, oke prima, er zit een punt in t dorp hier, maar...
Welk stuk van het label moet ik op het doosje plakken? Kon het zo gauw via internet niet vinden en de instructies op de app zijn in het frans -O-
Help
Afbeelding
Dit zijn de labels die ik er bij heb. (Alle info weggekrast natuurlijk)

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:55

Heb een broek besteld op Vinted, prima communicatie met de verkoper, maar nu zegt ze dat ze misschien per ongelijk twee pakjes heeft verwisseld en ik dus straks de verkeerde broek heb -O- Of ik het dan gelijk kan terugsturen bij het Homerr punt (wat volgens mij niet eens kan?), dus ik hoop heel erg dat het toch de goede gaat zijn, zeker omdat het nu allemaal al zo vertraagd gaat en anders heb ik mn gekochte broek in 2021 nog niet

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 20:19

@ pluisje het bovenste moet op je pakket, het onderste deel erin

@Noor, als de verkoper zegt fout te zijn, niet aanvaarden anders moet jij nog de retourkosten vergoeden...

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 20:41

Erin :wow: damn, dan moet ik het weer helemaal open gaan maken :'(
Vind t wel lastig dat ik nergens in de app kon vinden hoe welke labels gebruikt moeten worden, maar ach

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 22:51

tengeltje11 schreef:
@ pluisje het bovenste moet op je pakket, het onderste deel erin

@Noor, als de verkoper zegt fout te zijn, niet aanvaarden anders moet jij nog de retourkosten vergoeden...


Het probleem is dat ze het niet zeker weet of het fout is, dus het kan ook wel mijn broek zijn. Ze heeft gebeld met Homerr en zei dat het goed kwam, maar ik zie niet helemaal hoe Homerr ervoor kan zorgen dat ze zeker weet dat het het juiste pakje is...?

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 23:08

Pluisje1998 schreef:
Erin :wow: damn, dan moet ik het weer helemaal open gaan maken :'(
Vind t wel lastig dat ik nergens in de app kon vinden hoe welke labels gebruikt moeten worden, maar ach


Dat staat ook op het eerste lijntje in het Frans geschreven

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 00:02

Heheh, heb nog nooit verzonden dat er iets in t pakje moet, en ik spreek dus echt geen woord frans. Vandaar dat ik hem al dicht geplakt had :=

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 11:49

Pluisje1998 schreef:
Heheh, heb nog nooit verzonden dat er iets in t pakje moet, en ik spreek dus echt geen woord frans. Vandaar dat ik hem al dicht geplakt had :=


Ik heb al een aantal x met Mondial verstuurd.
Dat stukje nog nooit in t doosje gestopt of überhaupt bijgevoegd.

Altijd gewoon aangekomen :)

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 12:02

Dat is voor als het etiket van het pakket zou raken, dan kunnen ze het openen en weten alsnog van wie en naar waar het heen moet

Tytonidae
Berichten: 951
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 11:54

Iemand hier ooit een pakketonderzoek opgestart bij Vinted en zoja, hoe liep het process ongeveer?
2 van mijn pakketjes zijn zoek:( Heb wel contact opgenomen met de customer support van Vinted maar het voelt zo onzeker allemaal.

Tytonidae
Berichten: 951
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 12:32

Dus...die customer support leest ook helemaal niet wat je zegt. Heb gezegd dat Homerr aangaf dat mijn pakketjes zoek waren en ik dus een pakketonderzoek moest aanvragen bij Vinted. Nou ik neem contact op met Vinted customer support, krijg een 'medewerker' te spreken, en die geeft me gewoon een standaard reactie 'dat het pakket nog onderweg is' met een link naar de trackingcode....alsof ik die niet al duizend x heb gechecked. Homerr heeft letterlijk tegen mij gezegd dat het pakket waarschijnlijk zoek is op het distributie centrum en en dat ik een pakketonderzoek moet aanvragen...wat slecht dit _-:( _-:( _-:(

Naomi_Jortje

Berichten: 4198
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 12:33

Wat een leuk topic zeg! De afgelopen week alles gelezen :o
Heb al behoorlijk wat aankopen op UW gedaan en nu over op Vinted.
Afgelopen week m'n eigen kast ook maar eens uitgezocht en wat dingen erop gezet. Iemand tips voor de verkoop? Er zijn al wel wat favorieten toegevoegd, maar nog niets verkocht.

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 12:37

@Tytonidae, voor vinted in actie schiet moeten er x-aantal dagen verstreken zijn, zo lang je daar niet bent doen ze iets.

Hier 1x een verloren pakje gehad en na een hele tijd mijn geld terug gehad, daar zelf nooit iets om gedaan.