Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:47

we zijn vrijdag en je kan nog steeds kopen en verkopen naar frankrijk,dus ik denk(en hoop) dat vinted frankrijk niet afsluit?

zelf wel een aankoop geannuleerd gehad omdat haar mondial punt vanaf vandaag dicht ging en ze anders te ver moest rijden.

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:23

Vraagje: kan je op Vinted een soort bundelbod maken? Want je kan wel los op kledingstukken bieden, en je kan bundelen maar dan wordt er een vaste prijs bepaald. Ik kan nergens vinden waar ik die prijs zou kunnen aanpassen.

BlackClaw

Berichten: 624
Geregistreerd: 01-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:46

NoorW schreef:
Vraagje: kan je op Vinted een soort bundelbod maken? Want je kan wel los op kledingstukken bieden, en je kan bundelen maar dan wordt er een vaste prijs bepaald. Ik kan nergens vinden waar ik die prijs zou kunnen aanpassen.


Bundel samenstellen, wachten tot de verkoper dit accepteert en dan kan je een bod doen op de gehele bundel :)

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 19:58

Maar de koper accepteert dan toch al een bepaald bedrag voor de bundel? Dat kan je dan toch niet nog aanpassen?

Tytonidae
Berichten: 951
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:07

Je kan misschien de koper van te voren een berichtje sturen?:)

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:55

NoorW schreef:
Maar de koper accepteert dan toch al een bepaald bedrag voor de bundel? Dat kan je dan toch niet nog aanpassen?

Jawel nadat de bundel geaccepteerd is kan je een bod doen. Maar dat is gevoelsmatig inderdaad raar.

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:31

Ik zou de fransen er gewoon bij houden, die kopen goed!

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:35

xmarritw schreef:
NoorW schreef:
Maar de koper accepteert dan toch al een bepaald bedrag voor de bundel? Dat kan je dan toch niet nog aanpassen?

Jawel nadat de bundel geaccepteerd is kan je een bod doen. Maar dat is gevoelsmatig inderdaad raar.



Idd, zo werkt het, is raar, maar doen mensen gewoon en wie vinted al wat kent, weet dat er na een bundel ook een bod kan komen.

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 23:04

maessie schreef:
Ik zou de fransen er gewoon bij houden, die kopen goed!

En ze verkopen ook goed. Ik heb vaak wel het idee dat de prijs minstens de helft is van de nederlandse prijzen. De vertaal funtie van vinted werkt ook echt goed.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-20 00:31

maessie schreef:
Ik zou de fransen er gewoon bij houden, die kopen goed!


En verkopen goed! Ik haal echt de beste deals uit frankrijk! Gewoon goed reviews bekijken :-) Nederlanders willen voor een rokje van de h&m 10 euro (nieuwprijs 15 euro) en die Fransen doen ze voor 2 euro weg, briljante mensen, ik zoek nu ook echt gericht op franse termen :=

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 08:20

Ik probeer me vooral in te houden met kopen haha, eerst de stapel hier maar zien te verkopen :j (was al een beetje los gegaan met kopen, maar even de rem er op)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-20 11:15

Ik zou juist nu kopen ivm de verzendkosten, ik had ff een pauze maar daar is niets meer van over :')

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-20 18:18

Dit jasje vandaag mogen halen, mega blij mee!

Afbeelding

Mijn winterjas is nog een slag te dik dus te warm op de fiets en wilde graag een fluffy jas.

Heb ook nog een ander op t oog, zo verliefd op maar je wordt zo gierig van vinted, ik wil geen 60 euro (incl verzenden) betalen :')

Afbeelding

En ja, ik draag kindermaat _O-

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 09:06

Ik had iemand gevonden op Vinted die super leuke items aanbood.
Dus ik stel een bundel samen en ze had ook nog es bundelkorting aan staan. Dus extra voordeel voor mij.

Dus ik ‘koop’ die samengestelde bundel, maar nu stuurt ze mij een bericht dat ze het te weinig vindt.
Ik dacht dat dit geen bod was, maar dat de verkoop al rond was en zij alleen nog de verzendkosten aan moest geven?

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 09:07

roxiie schreef:
Ik had iemand gevonden op Vinted die super leuke items aanbood.
Dus ik stel een bundel samen en ze had ook nog es bundelkorting aan staan. Dus extra voordeel voor mij.

Dus ik ‘koop’ die samengestelde bundel, maar nu stuurt ze mij een bericht dat ze het te weinig vindt.
Ik dacht dat dit geen bod was, maar dat de verkoop al rond was en zij alleen nog de verzendkosten aan moest geven?


Klopt ook. Ze heeft zelf die bundelkorting aangezet.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 09:55

roxiie schreef:
Ik had iemand gevonden op Vinted die super leuke items aanbood.
Dus ik stel een bundel samen en ze had ook nog es bundelkorting aan staan. Dus extra voordeel voor mij.

Dus ik ‘koop’ die samengestelde bundel, maar nu stuurt ze mij een bericht dat ze het te weinig vindt.
Ik dacht dat dit geen bod was, maar dat de verkoop al rond was en zij alleen nog de verzendkosten aan moest geven?


Heb ik ook een keer gehad. Beweerde ze dat ze de bundelkorting per ongeluk aan had gezet. Bericht naar Vinted haalde niets uit helaas...

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 10:12

Dan zal zij uiteindelijk de koop moeten annuleren en een neg beoordeling krijgen.

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 11:45

Heb haar er op gewezen dat ze de bundelkorting aan heeft staan en dat als ze geen bundelkorting wil geven ze die beter uit kan zetten (dat heeft ze nu dus gedaan)
Ze blijft vasthouden aan de prijs waarvoor de de items individueel te koop heeft staan. Vroeg haar om een redelijk voorstel..

Dus laat maar zitten. Ze mag de koop indd gaan annuleren en een negatieve beoordeling krijgen

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 17:20

Op Vinted krijg ik ineens alles in het Frans te zien? %)

Iemand een idee hoe ik de taal weer gewijzigd krijg naar het Nederlands? M'n Frans is niet zo goed :')

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:12

Bij profiel en daarna instellingen

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-20 18:31

roxiie schreef:
Heb haar er op gewezen dat ze de bundelkorting aan heeft staan en dat als ze geen bundelkorting wil geven ze die beter uit kan zetten (dat heeft ze nu dus gedaan)
Ze blijft vasthouden aan de prijs waarvoor de de items individueel te koop heeft staan. Vroeg haar om een redelijk voorstel..

Dus laat maar zitten. Ze mag de koop indd gaan annuleren en een negatieve beoordeling krijgen



Ja zo doen idd, ze heeft t zelf gedaan :j heb t ook eens gehad, heel kinderachtig.

Tytonidae
Berichten: 951
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:40

_Friemel schreef:
roxiie schreef:
Heb haar er op gewezen dat ze de bundelkorting aan heeft staan en dat als ze geen bundelkorting wil geven ze die beter uit kan zetten (dat heeft ze nu dus gedaan)
Ze blijft vasthouden aan de prijs waarvoor de de items individueel te koop heeft staan. Vroeg haar om een redelijk voorstel..

Dus laat maar zitten. Ze mag de koop indd gaan annuleren en een negatieve beoordeling krijgen



Ja zo doen idd, ze heeft t zelf gedaan :j heb t ook eens gehad, heel kinderachtig.


Inderdaad, verkocht hoort gewoon verkocht te zijn. Roxiie, je kan tegen de verkoper zeggen dat ze de koop kan annuleren, maar dat je dan de items niet opnieuw zal kopen. Dan heb je nog best kans dat ze alsnog akkoord gaat met de verkoop. :j

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:50

Volgens mij snapt zeniet hoe ‘t werkt.
Want ze stuurt me een berichtje in de chat, dan gaat het over. Succes verder.. (gaf indd aan dat ik het voor de orginele prijs niet ging kopen)

Maar ze annuleert niks. Volgens mij denkt ze nog steeds dat het gewoon een bod is en dat ze niks hoeft te doen.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-20 22:57

roxiie schreef:
Volgens mij snapt zeniet hoe ‘t werkt.
Want ze stuurt me een berichtje in de chat, dan gaat het over. Succes verder.. (gaf indd aan dat ik het voor de orginele prijs niet ging kopen)

Maar ze annuleert niks. Volgens mij denkt ze nog steeds dat het gewoon een bod is en dat ze niks hoeft te doen.


Zou gewoon aangeven zou je het bod willen annuleren? Dan krijg ik mijn geld terug. Zou der ook absoluut 1 ster geven

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 23:30

Ben benieuwd hoe dat af loopt, haha.