Door de afwijkende maten en de kleine plek en een beperkt budget maar wel meer nodig dan een klein tuinhuisje maat heb ik creatief moeten zijn. Een losse overkapping gevonden voor weinig. De zijwand kan gebruikt worden van het tuinhuisje dat er stond, maar waarvan alleen de onderste 120 cm nog goed was kwa hout. Het dak daarvan was verdwenen en het hout verder nooit behandeld.
De overkapping staat vanwege stroom nodig opgebouwd tegen de voormalige stenen berging met de linker zijkant, de achterkant is de degelijke schutting. De rechterkant wordt dichtgemaakt met de resten van het oude tuinhuis.
Maar dan de voorkant nog, standaard deuren zijn te hoog en kwa model niet in te korten. Tenminste die ik ken niet.
Er mag liefst geen drempel inkomen. Er moet namelijk oa een scootmobiel in kunnen, en die is niet blij met een scherpe houten drempel. Ivm diefstal/inregenen (westkant ingang) moet er wel iets voor dat dichtkan. Wat is handig? Ik ken schuilstal flappen maar die zijn niet af te sluiten, maar stel dat? Zijn die bestand tegen westenwind en regen. Zodat het stopcontact er achter droog blijft? Of zijn er andere creatieve lichtgewicht oplossingen te bedenken?
Stond alleen wat verder naar achter in de tuin. Het mag neergezet worden mits niet hoger dan de schutting. Wil ik zelf ook niet zodat buurman geen middagzon kwijt is. Ik moet onder de 3 m bij 3 m blijven. Maar die ruimte is er daar ook niet eens
.
geen goed idee dan, die houd ik vrees ik een maand heel of zo. En bukken is ook zeker niet altijd mijn beste beweging zeg maar.

maar zijn die weer bestendig? Dubbeldun oeps ik heb even de recenties gelezen.
Oef zonde van het geld kennelijk
kan ik meteen ideeen opdoen hier ook. Die moet wel goed hond dicht en veilig zijn.
nog een optie.