Order annuleren op United Wardrobe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Order annuleren op United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 09:35

Hoi,

Ik heb een vraag. Heeft er iemand ervaring met het annuleren van een order op United Wardrobe?

Ik heb ongeveer een week geleden wt broekjes besteld op United Wardrobe maar ze zijn nog steeds niet verzonden. Heb ook al een bericht gestuurd, maar ook geen reactie op gehad.

Moet de verkoper de annulatie goedkeuren? En krijg je wanneer het goedgekeurd is alleen het geld van de kleding terug of ook de verzendkosten?

Alvast bedankt!

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 09:37

Myka
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Order annuleren op United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:21

Volgens mij moet de verkoper de annulatie goedkeuren, maar als hij/zij dat niet doet, dan beoordeeld United Wardrobe of het 'eerlijk' is om te annuleren of niet. Als het binnen 5 dagen niet verzonden is lijkt het me dat zij akkoord gaan met het annuleren. :j

Ik heb zelf wel eens willen annuleren omdat het nooit was aangekomen (ook niet via track&trace), dat werd dus afgekeurd.... :=

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 21:23

Arnon schreef:
Volgens mij moet de verkoper de annulatie goedkeuren, maar als hij/zij dat niet doet, dan beoordeeld United Wardrobe of het 'eerlijk' is om te annuleren of niet. Als het binnen 5 dagen niet verzonden is lijkt het me dat zij akkoord gaan met het annuleren. :j

Ik heb zelf wel eens willen annuleren omdat het nooit was aangekomen (ook niet via track&trace), dat werd dus afgekeurd.... :=

Ook niets kunnen regelen via united Wardrobe zelf?

Ik heb het inmiddels geannuleerd, nu is het wachten op antwoord.