Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Matheno schreef:Niet mogelijk om wat meer werk te krijgen binnen het huidige bedrijf?
absque_dubio schreef:Ik lees mee, hier hetzelfde probleem. Facebook en bokt heb je ook zo 'uitgelezen'.

SandAndOak schreef:Boek lezen (eventueel non fictie/educatief), leren fotograferen en in de tussentijd die foto's bewerken (kost veel tijd), extra taal leren (eventueel via een cursus online of juist die cursus interieur gaan volgen), of natuurlijk een online opleiding zoals je al zegt, kijken of het mogelijk is in die tijd online te werken (bv belwerk als dat mogelijk is op eigen locatie, enquêtes, inderdaad iets met taal opzetten zoals je al noemt.) Creatieve vaardigheid leren als breien of tekenen.
Die online opleiding ga ik zeker naar kijken, maar het liefst zou ik juist wat extra's verdienen. Belwerk is helaas niet mogelijk; ik moet ten alle tijden mijn werk direct kunnen neerleggen. Sakura789 schreef:Artikelen schrijven? https://www.infonu.nl/aanmelden/index.php
Dit heb ik ook gedaan bij een bijbaan waarin ik veel moest wachten. Is ook nog leuk, want je kunt je bijvoorbeeld verder gaan verdiepen in bepaalde onderwerpen.

brokjes schreef:Taalcursus?
Cursus wbt paarden?

Sem_ schreef:Scripties nakijken via een site als Scribbr?
Laurora schreef:Kijk voor de gein eens naar websites ala coursera.org. Daar zijn meerdere gratis courses te volgen, erg leuk en leerzaam!
Meile schreef:Mocht je het leuk vinden kan je momenteel bij het Rode Kruis een gratis EHBO cursus volgen online
Niet betaald, maar misschien wel hele nuttige kennis
Britta31 schreef:Je vouwwas en strijkgoed meenemem
Brengen ze hun eigen strijkgoed ook mee voor mij.
Sakura789 schreef:In mijn studententijd verdiende ik er ongeveer 70-100 euro aan per maand. Daarna nog jaren een klein beetje. Moet ik wel zeggen dat ik sinds ik werk niets meer mee doe. Het is in het begin wel even investeren, maar vond het erg leuk om te doen!
Sakura789 schreef:Artikelen schrijven? https://www.infonu.nl/aanmelden/index.php
Dit heb ik ook gedaan bij een bijbaan waarin ik veel moest wachten. Is ook nog leuk, want je kunt je bijvoorbeeld verder gaan verdiepen in bepaalde onderwerpen.
Anders zou de hele wereld dit wel doen. Ik denk dat je heel blij moet zijn met die link voor artikelen, een klein zakcentje is beter dan niets! GamblersCup schreef:Ik denk dat het heel moeilijk is een leuk betaalde bijbaan te vinden wat je op je laptop kunt doen, op tijden die je zelf bepaald, en zonder specifieke papieren ergens voor. Tenzij je alleen zit, en een webcam hebt![]()
Anders zou de hele wereld dit wel doen. Ik denk dat je heel blij moet zijn met die link voor artikelen, een klein zakcentje is beter dan niets!