Onder het mom van Bokt weet (bijna) alles

Mijn petekindje word 1 over een maandje of twee. Hartstikke leuk meisje en altijd vrolijk! Nou zijn mijn beste vriendin (haar moeder) en ik enoooorme Harry Potter fans en luisteren wij veel ambiance muziek en zat ik dus te denken aan een muziekdoosje met het Harry Potter deuntje die mams kan aanzetten als kleintje gaat slapen. Ze gaat altijd slapen met een muziekje op.
Nu zag ik wel een paar muziekdoosjes met dat deuntje staan, maar dat zijn handmatige zwengeldoosjes zonder opwindmechaniek dat een tijdje blijft draaien uit zichzelf. En die met opwindmechaniek zijn (ivm lengte van muziekje) weer reteduur
Dus, Bokt, is er een manier om zonder bluetooth functie (want telefoon beneden) en met SD kaart ervoor te zorgen dat er wel audiobestanden via een speaker afgespeeld kunnen worden? Ik zie wel speakertjes met SD slotje, maar ik weet niet of iemand ervaring heeft met dat soort mini-speakers. Het hoeft ook niet heel groot te zijn, maar het moet wel werken zeg maar.
Heeft iemand nog ideeën over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik heb nog even de tijd, dus dat scheelt.
Ik ga even op google missie.