Ik ben aan het rondkijken voor het kopen van mijn eerste auto en vroeg me af wat voor auto's jullie allemaal hebben! En wat je fijn vind aan de auto en minder fijn en ook of jullie je auto een naam geven bijvoorbeeld.
Ik ben benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
In een Toyota Aygo bijvoorbeeld voel ik mij echt niet veilig doordat deze zo klein zijn. Daarnaast heeft de auto voldoende kofferbak ruimte. Wegenbelasting is €25 p/m. Verzekering rond de €50 p/m. Nadeel bij Mazda is dat de schakelpook soms niet direct in de 1 wil. Dan moet je overnieuw koppeling intrappen en overnieuw naar de 1 schakelen. Hier hebben volgens mij alle (oudere) Mazdas last van.
dit is mijn eerste auto.
Wel gaat hij in de komende 2 maanden de verkoop in, ik ben zwanger en wil dus graag een 5-deurs auto hebben met wat meer ruimte, maar het is echt met pijn in mijn hart.
Hele prettige auto wat betreft rijden, zit ook aardig vermogen in en kan er uren in rijden. Hij is ook zuinig vind ik! Weinig problemen mee gehad sinds ik hem heb (november 2018 nieuw uit de fabriek), alleen 4x kapotte lampjes 

NatasjavE schreef:Mijn eerste auto was een Toyota starlet van toen 14 jaar oud.daar was ik echt super wijs mee.
Nu een leasebak. BMW 3 serie Touring M sport automaat.(bj 2019)
En er kunnen best veel spullen in, heel handig wanneer je naar de stort of het tuincentrum gaat.
Een hogere auto is handiger om kindjes en boodschappen etc. in en uit te laden.