Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JackieLuca schreef:Maar nu zit ik met het probleem dat ik totaal niet weet waar ik aan toe ben, hoelang dit duurt en wat nou de bedoeling is.
Goof schreef:JackieLuca schreef:Maar nu zit ik met het probleem dat ik totaal niet weet waar ik aan toe ben, hoelang dit duurt en wat nou de bedoeling is.
Dit kan je toch gewoon aan hem vragen??
Of denk ik nou te simpel.
Iets in de trant van 'he vriend, hoe zie jij het voor je en wat zijn je verwachtingen met betrekking tot mij?'
ChantalSmook schreef:Pff dooooooor inderdaad, zo'n gedoe terwijl jullie pas sinds december samen zijn. Inderdaad dooor! Dit moet de fase zijn waarin jullie verliefd zijn en alleen maar oog voor elkaar moeten hebben.. Als het gezeik nu al de overhand neemt
JackieLuca schreef:ChantalSmook schreef:Pff dooooooor inderdaad, zo'n gedoe terwijl jullie pas sinds december samen zijn. Inderdaad dooor! Dit moet de fase zijn waarin jullie verliefd zijn en alleen maar oog voor elkaar moeten hebben.. Als het gezeik nu al de overhand neemt
Jaa vind het gewoon lastig, aangezien ik ook al best gehecht ben aan zijn kind en familie
JackieLuca schreef:Goof schreef:
Dit kan je toch gewoon aan hem vragen??
Of denk ik nou te simpel.
Iets in de trant van 'he vriend, hoe zie jij het voor je en wat zijn je verwachtingen met betrekking tot mij?'
Jaa hij heeft al aangegeven dat hij geen keuze wil maken op dit moment, en wil ook niet te veel aan zijn hoofd zeuren
het begint hoort leuk en ongedwongen te zijn. Kimbers schreef:Even een tip voor de toekomst.. het voorstellen aan kinderen zo snel zou je zelf ook een stokje voor moeten steken als de betreffende ouder het niet al doet. Triest om het kind eraan bloot te stellen.
Laat deze man lekker gaan johhet begint hoort leuk en ongedwongen te zijn.
Eveneens het snel ontmoeten van familie, wat in mijn geval voor hem juist een slechte zet was voor zichzelf achteraf. Verliefdheid maakt helaas impulsief als je nog niet zo ervaren bent.JackieLuca schreef:Woensdag gaan we praten, maar denk dat ik inderdaad het beter kan af kappen. Merk dat ik zelf hier ook niet beter van word. Dan liever maar even verdrietig en dan door
Nielojram schreef:JackieLuca schreef:Woensdag gaan we praten, maar denk dat ik inderdaad het beter kan af kappen. Merk dat ik zelf hier ook niet beter van word. Dan liever maar even verdrietig en dan door
Dat is de juiste instelling, meid.
En als je nu je helemaal sterk wil voelen, zeg je zelf dat gesprek af.
Mocht 'ie je echt zo leuk vinden, zal hij daarna wel moeite doen.
Maar om vanaf nu tot woensdag in spanning te gaan zitten voor hem...
Succes!