Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
De broeken van die tijd beginnen inmiddels te krap te worden haha, maar een aantal truitjes draag ik nog steeds.
Ik doe meestal jaren met kleding. Ik vind het eigenlijk zonde van mn geld om te gaan shoppen :’), niet belangrijk en daarnaast ook totaal niet duurzaam om vaak te winkelen. Voordat ik op reis ging heb ik wel echt dingen uitgezocht en weg gedaan wat ik niet meer droeg. Nu kan ik wel een nieuwe broek erbij hebben, maar dat is het dan ook. Dus eigenlijk doe ik jaren met kleding, wat echt oud is draag ik naar stal
)
Of spijkerbroek die binnen een jaar versleten is en zelfde model heb ik 3 jaar later nog steeds.
Broeken Max 2 jaar en dan gooi ik ze weg want dan zitten er gaten in. Truien draag ik ook tot er gaten of vlekken inzitten die niet meer kunnen. En dan vooral thuis.
Eleeke schreef:Oh wat leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die zo lang met hun kleren doen. Hier ook dus. Ik houd van mooie en dus wat duurder dan gemiddelde kleren. Maar dat blijft dan ook heel lang mooi.
Mijn Ladress jurkjes zijn na 6 jaar nog steeds prachtig, op eentje na , maar die had ik dan ook bijna elke week aan. Ik koop er elk jaar 1 bij.
En broeken van Desiguel blijven ook jaaaaaaren goed.
Blazer van BOSS die wil gewoon nog steeds niet lelijk worden na 15 jaar.
m'n miskoop was dan ook via een kledingparty een leuke broek en trui, vrij goedkoop gekocht. Na 1 jaar wordt het al lelijk, pasvorm eruit, stof wat minder etc. Doe ik nooit meer, al zag het er prachtig uit.
maar een knap stuk wat niet bij een H&M vandaan komt is niet af te dragen. Zelfde als schoenen, geef ik ook graag aan uit en doe ik jaren mee.