Dag allemaal,
Omdat ik er zelf niet uitkom wat nu wel en wat niet mag doe ik even een oproepje op bokt..
Ikzelf kom uit België en train normaal met mijn paarden in Nederland. Met de jongste kan ik thuis wel verder, maar met de oudste merk ik dat twee maanden zonder begeleiding wel echt lang begint te worden en dat er toch even iets moet gebeuren.
De grens naar Nederland zal vanuit Belgische kant wellicht de eerst volgende maand nog niet open gaan dus ik was aan het bekijken of ik de oudste niet even naar m'n instructrice kan doen zodat ze hem kan rijden (bv. 1 a 2 weken). Van daaruit kan ze me dan weer tips geven en kan ik hopelijk weer even verder..
Ik wil me natuurlijk wel aan alle voorschriften en regeltjes houden dus ik vroeg me af of ik hiervoor de grens over zou mogen?
Ik zou hem enkel wegdoen en later weer ophalen.
Hier in België zijn lessen nog steeds verboden dus het is ook niet mogelijk om mijn instructrice tot hier te laten komen.
Ik begrijp volledig dat sommige mensen lesvolgen met je paard nu niet als essentieel zien en dat er andere belangrijkere zaken in de wereld zijn nu. Het is ook niet mijn bedoeling om dingen te doen die verboden zijn.. maar ik wou gewoon de opties eens bekijken.
Online lessen (d.m.v. video-call ed.) hebben we bekeken maar dat is toch niet helemaal ons ding (er zit nl. altijd wat vertraging op en we zitten aan stukjes te werken waar juist die timing belangrijk is in een les..).
Wellicht kan iemand mij op bokt hiermee helpen?
Thanks!