Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:48

Hier ook nog steeds niets, 14 april besteld :+
Ligt niet aan PostNL want het is zelfs nog niet op de post gedaan, maar aan leenbakker.. ik krijg geen update

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:01

Nou wooo de helft van de verzendkosten worden teruggestort omdat het zo lang duurt. :roll: nee doos dat pakketje is gewoon weg en die komt voor 22 mei ook niet meer boven water. |o

crow
Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-05-07

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:07

Duurt echt langer allemaal. Hier 6 dagen op een pakketje moeten wachten, via DHL.

Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:08

Bonprix, 23 april besteld, alles was binnen 48 uur leverbaar. Een deel heb ik binnen, maar het kledingstuk dat ik vandaag nodig had, wordt nageleverd :roll:

Agossie

Berichten: 16372
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:17

Mijn pakketje wordt vanavond geleverd! Via DPD. Ik heb keurig een mailtje gehad met de uren waarbinnen ze komen en ik kan de chauffeur volgen. Hij is er bijna! *\%/*

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:21

Avalanche81 schreef:
hwn schreef:
Wat gek dat zoveel mensen hier slechte ervaringen hebben: ik bestel regelmatig bij Nederlandse sites (Agradi, Boerenwinkel.nl), wordt hier altijd netjes op tijd en met de glimlach geleverd door PostNl of DPD.

Dan zal het de periode zijn. Vandaar ook dat ik benieuwd was of ik de enige was.

nee hoor ik had er ook al een topic over gemaakt. Dpd is wachten tot het fout gaat. Ik bestel enkel nog als post nl verzend, en dan krijg je een mail dat wegens de drukte ze de bestelling met Dpd mee geven.Met gevolg dat ik nu op 1 pak 10 dagen zit te wachten ander valt nog mee staat op 6 dagen nu. Ik heb al dingen teruggestuurd. Als ik kattenvoer bestel heb ik dat sneller nodig als over 14 dagen.

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:31

3 dingen bij Bol.com besteld, worden alle drie apart verstuurd. 2 passen door de brievenbus en de derde komt morgen.

Agossie

Berichten: 16372
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:57

Geleverd! En donderdag besteld, dus echt, in deze tijd, helemaal prima. Ik hoop dat het van jullie allemaal ook snel geleverd gaat worden.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:23

Farjen schreef:
Hier ook nog steeds niets, 14 april besteld :+
Ligt niet aan PostNL want het is zelfs nog niet op de post gedaan, maar aan leenbakker.. ik krijg geen update

Ik ga daar echt nooit meer bestellen...... Hoe moeilijk kan het zijn om een tuinkussen te picken en op te sturen binnen twee weken? Hoop niet dat ik dat kussen pas eind van de zomer krijg :')

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:50

Morrie schreef:
Bonprix, 23 april besteld, alles was binnen 48 uur leverbaar. Een deel heb ik binnen, maar het kledingstuk dat ik vandaag nodig had, wordt nageleverd :roll:

Bonprix heb ik afbesteld. Ik bestelde een paar t shirts en iets wat ik nodig had,alles was op voorraad. Ik krijg een mail dat alles gepakt en verzonden is met een track en trace van dpd
Maar via die track en trace zie ik dat het in het magazijn blijft staan. Na 10 dagen krijg ik een email van Bonprix dat de gewenste artikelen volgende maand komen. Ik heb geantwoord dat ze het mogen houden en mijn geld terug wil.Ging toch over 140 euro. Moet zeggen dat ik nog 1 x achter mijn geld heb moeten vragen en dat het toen in orde was. Bonprix bestel ik dus ook niet meer
mijn nog te bestellen lijstje word zo wel klein. :o

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:55

Danseresje schreef:
Farjen schreef:
Hier ook nog steeds niets, 14 april besteld :+
Ligt niet aan PostNL want het is zelfs nog niet op de post gedaan, maar aan leenbakker.. ik krijg geen update

Ik ga daar echt nooit meer bestellen...... Hoe moeilijk kan het zijn om een tuinkussen te picken en op te sturen binnen twee weken? Hoop niet dat ik dat kussen pas eind van de zomer krijg :')


Hup ik had allerlei dozen gekocht om orde te scheppen in mijn kasten want ik had nu tijd tijdens de lockdown...ondertussen zijn de winkels al open :')
Het was ook een behoorlijk bedrag..
Op email geen reactie, klantendienst durf ik niet bellen want op de site stond dat er een uur wachttijd is :+

musiqolog
Berichten: 3345
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:57

Herkenbaar. Ik heb 26 april iets besteld. Het opperhoofdin van die toko heeft het geval 29 april verstuurd. Nog steeds niet aangekomen. Akkoord, het moet uit Duitsland komen, maar van DHL ben ik gewend dat zoiets geen eeuwigheid duurt. Ik heb in maart bij dezelfde tent ook iets besteld (nadat de quarantaine van kracht werd) en toen was het in een paar dagen hier. Soms zie ik de busjes van DHL twee keer per dag langskomen, en elke keer komen ze voor iemand anders. Het woord "aaaargh" is hier wel op zijn plaats.

Aangezien het om ongeveer 300 euro ging, hoop ik wel dat het om vertraging gaat, en niet om afstel...

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:07

Mijn pakket is binnen. 5 dagen geduurd, dus dat valt nog mee tegenover sommige andere hier.

Avalanche

Berichten: 16103
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 23:11

Yay!!! Dat is zeker snel :') Ik heb 3 weken gewacht :')

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:17

Bij mij ging het tot nu toe eigenlijk heel goed. Ik heb alleen nu 1 pakketje die onderweg is maar langer duurt dan verwacht. Maar ik snap het wel en hier stoppen elke dag meerdere bezorgdiensten voor de deur omdat er zoveel besteld wordt door de mensen. Dus dat zal op meerdere plekken wel zo zijn en dan wil ik best even wachten :)

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:34

Gister 60 pakketjes verstuurd en een heel mooi aantal zijn al gewoon afgeleverd. Lijkt erop dat het weer beter gaat!

Aan de andere kant wacht ik al vanaf 16 april op geld wat is overgemaakt (internationaal) en nu ergens in het luchtledige rond zwerft :') best een flink bedrag, niet fijn.

Avalanche

Berichten: 16103
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 01:13

Goed nieuws!!! Ik ben blij voor iedereen dat het weer beter gaat! :D

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 05:47

Vealosz schreef:
Vealosz schreef:
Ik van PostNL.
Leverdatum is al 3x veranderd, maar de zending is alleen nog aangemeld en niet eens bij PostNL.


Deze is vandaag weer aangepast en nou naar morgen ipv overmorgen. En hij is eindelijk ontvangen bij PostNL. :')


Gisteren ontvangen, yeay. *\o/*

Was al even bang dat ik de slippers voor de kleine pas ging ontvangen wanneer hij al er helemaal uitgegroeid was :').

Maar ik snap wel dat ze later zijn. De drukte is ook moeilijk bij te houden. Liever dat ze later komen dan helemaal niet. Respect voor de mensen die dit allemaal moeten weg werken.

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:22

Ik wacht ook op een pakketje, wordt met DHL verzonden. Week geleden besteld, zou vandaag bezorgd worden tussen 13:02 en 16:48 uur, heb nog niks.

Moska

Berichten: 3403
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:44

Ik had twee weken geleden een bezorger van PostNL aan de deur met de vraag of ik ook een pakketje verwachtte. Uh nou ja, eigenlijk wel, vandaag om precies te zijn. Had namelijk het tijdstip van bezorging laten aanpassen, zodat ik thuis zou zijn als het kwam. Maar had net daarvoor een bericht van de app gekregen dat mijn pakket ineens op een afhaalpunt zou liggen. Ook nog eens een die helemaal niet in de buurt was (andere kant stad, waar ik nooit kom, snapte er niks van). Bleek dat bij het sorteerpunt mijn pakket een sticker had gekregen, waardoor het per ongeluk naar het afhaalpunt was gegaan. En bij de bezorger stond het nog wel op de lijst om te bezorgen, maar had hij geen pakket meer in de bus. Vandaar dat hij toch nog maar even aanbelde om het na te vragen. Was mijn raadsel ook meteen opgelost! Pakket uiteindelijk 5 dagen later opgehaald, omdat ik niet eerder in de gelegenheid was.

Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:47

Het schijnt dat ze echt problemen hebben met pakketjes die vanuit de UK komen. Ik heb 2 pakketjes die van Royal Mail -> PostNL gaan en die gewoon al een week in NL 'vast' liggen. Ik heb eens op het PostNL twitter account gekeken en daar schijnen heel erg veel mensen die ook vanuit de UK met Royal Mail iets hebben besteld exact hetzelfde probleem te hebben. Van sommige mensen ligt hun pakket al 3 weken in NL...vraag me echt af wat hier aan de hand is.

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:54

Wat vervelend. Hier kan ik helemaal niks merken van vertraging. Blijkbaar hebben we hier een hele goede bezorger.

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:56

Zit nog steeds te wachten mijn pakketje. Tijd is van 16 tot 18 uur

Anoniem

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 18:00

Hoogtepunt in mijn pakketjes geschiedenis; ik zit al de hele dag op de bank en krijg net een mail dat ik niet thuis was dus dat het naar een dhl punt gaat. Oké dan. :+

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 18:05

Ik heb 23 april iets bestelt bij een webshop uit Frankrijk. Kreeg 3 dagen geleden een mail dat het onderweg is, gisteren dat het overgeleverd is aan Bpost. Volgens Bpost kan het nog 2-3 dagen duren.
Duurt laaanggg :Y)