Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:45

Alle andere pakketten zijn hier gewoon op tijd of 1 dag later, dus ik heb verder nog geen last gehad van vertragingen gelukkig

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-20 15:46

Jij mazzelaar :D

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:53

Ik wacht hier nog op 2 pakketten die al een tijdje onderweg zijn. Eentje van Bol.com die via PostNL moet komen maar al 10 dagen "aangemeld maar nog niet bij PostNL" staat. En eentje die van de Deutsche Post over gedragen is aan DPD maar daar nog steeds niet aangekomen is. := Beide pakketjes wordt onderzoek naar gedaan maar ik vrees het ergste. Een paar weken geleden is DPD ook al een pakketje van mij kwijtgeraakt dus ik kijk wel uit met bestellen voorlopig. :roll:

Quickly2003

Berichten: 293
Geregistreerd: 06-04-17

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 16:01

Ja hier ook weer aan het wachten op een pakketje van post nl. Ik had ook een paar weken terug pakketje van agradi en dat duurde ook langer dan het er op stond.

Faelynn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 16:17

Ik denk dat ook een groot deel bij de bedrijven zelf vertraagd is, mensen bestellen zo veel dat het bij de bedrijven ook langer duurt voor het de deur uit gaat, en bij PostNL is het ook heel druk. Ik heb een bijbaan in de sortering. Normaliter begonnen we zondag om 7:30 's ochtends en dan was je 10:00 klaar en konden de chauffeurs voor de bezorging vertrekken, nu is het hele proces al tot 2x toe vervroegd, inmiddels starten we al om 06:00 en nog redden we soms 10:00 niet. Ondertussen zijn er ook al flink wat nieuwe medewerkers aangenomen in onze ploeg, dus er word echt wel hard aan gewerkt, maar vertraging is momenteel bijna onvermijdelijk. Hoe het door de weeks gaat weet ik eerlijk gezegd niet, maar zal vast niet veel anders zijn

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 19:33

Vealosz schreef:
Ik van PostNL.
Leverdatum is al 3x veranderd, maar de zending is alleen nog aangemeld en niet eens bij PostNL.


Deze is vandaag weer aangepast en nou naar morgen ipv overmorgen. En hij is eindelijk ontvangen bij PostNL. :')

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 10:22

Post NL geeft tenminste nog informatie. DPD helemaal niet. Ik had een hele lieve dame aan de telefoon, die me niets kon vertellen. Agradi zelf gebeld, en ook Agradi kreeg geen informatie..... maar ze gaan er nu wel achteraan. Ik vermoed dat het pakket kwijt is.

_Charlot
Berichten: 1268
Geregistreerd: 19-09-13

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:35

Het verschilt heel erg. Het ene pakketje is snel binnen, maar bij het andere pakketje word de bezorgdatum steeds weer uitgesteld.

Ik wacht maar gewoon af, veel meer kunnen we toch niet doen. :+

Gini
Berichten: 17975
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:44

Lara_Silver schreef:
Het is niet alleen in NL zo, ook hier in Zwitserland heeft alles vertraging. Lijkt me niet meer dan normaal, we moeten ook even denken aan de mensen achter de behandeling en bezorging van de pakketjes. Het zijn geen robots. Niets functioneerd meer als voorheen, het heeft echt geen zin om daar gefrustreerd over te zijn...


Inderdaad, ik heb eind maart iets besteld bij de IKEA en dat is vorige week aangekomen. Het is en blijft nog altijd mensenwerk en hoe verwend zijn we eigenlijk al dat we vanuit onze luie zetel met een paar klikken op de knop iets kunnen kopen. :)

eva1969

Berichten: 4038
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:45

Hier zaterdag een pakketje bij Agradi besteld en vandaag keurig op de doorgegeven tijd bezorgd door DPD. Zou het niet ook aan de individuele bezorgers liggen?

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:38

Gini schreef:
Lara_Silver schreef:
Het is niet alleen in NL zo, ook hier in Zwitserland heeft alles vertraging. Lijkt me niet meer dan normaal, we moeten ook even denken aan de mensen achter de behandeling en bezorging van de pakketjes. Het zijn geen robots. Niets functioneerd meer als voorheen, het heeft echt geen zin om daar gefrustreerd over te zijn...


Inderdaad, ik heb eind maart iets besteld bij de IKEA en dat is vorige week aangekomen. Het is en blijft nog altijd mensenwerk en hoe verwend zijn we eigenlijk al dat we vanuit onze luie zetel met een paar klikken op de knop iets kunnen kopen. :)



Precies, het huis niet uit hoeven, geen risico's nemen. Maar wel klagen als het niet snel genoeg gaat. :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:45

Ik heb er alle begrip van de wereld voor dat mijn pakket vertraging heeft in deze tijd, maar dan mag ik het toch nog wel irritant vinden? Ik ga echt niet een slechte review ofzo hierdoor plaatsen, maar gewoon even klagen op een knullig paardenforum moet imo gewoon kunnen.

kiwiwitje

Berichten: 20150
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:15

__Sannne schreef:
Ik heb er alle begrip van de wereld voor dat mijn pakket vertraging heeft in deze tijd, maar dan mag ik het toch nog wel irritant vinden? Ik ga echt niet een slechte review ofzo hierdoor plaatsen, maar gewoon even klagen op een knullig paardenforum moet imo gewoon kunnen.

eens, begrip is het zeker. Maar t maakt t niet minder irritant. :)

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:21

Hier ook hele wisselende ervaringen, van 3 dagen vanuit Zweden tot 3 weken binnen Nederland.
Vorige week maandag bij Agradi besteld. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren... ik heb de tijd gelukkig!

Agossie

Berichten: 16373
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:30

Hier nog iemand die bij Agradi besteld heeft, DPD de levering moet doen. Ik heb vaker bij Agradi besteld en het kwam altijd keurig op tijd, maar nu niet. Het is echt niet een heel groot pakket en ik heb pas vorige week besteld, maar ik zit er wel echt op te wachten. Ik hoop dus dat het snel geleverd gaat worden. Mijn pakket zou nu volgens de gegevens van DPD sinds 8 mei in Veenendaal moeten staan. Ik ben heel benieuwd!

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:54

Faelynn schreef:
Ik denk dat ook een groot deel bij de bedrijven zelf vertraagd is, mensen bestellen zo veel dat het bij de bedrijven ook langer duurt voor het de deur uit gaat, en bij PostNL is het ook heel druk. Ik heb een bijbaan in de sortering. Normaliter begonnen we zondag om 7:30 's ochtends en dan was je 10:00 klaar en konden de chauffeurs voor de bezorging vertrekken, nu is het hele proces al tot 2x toe vervroegd, inmiddels starten we al om 06:00 en nog redden we soms 10:00 niet. Ondertussen zijn er ook al flink wat nieuwe medewerkers aangenomen in onze ploeg, dus er word echt wel hard aan gewerkt, maar vertraging is momenteel bijna onvermijdelijk. Hoe het door de weeks gaat weet ik eerlijk gezegd niet, maar zal vast niet veel anders zijn

Hard werken dus voor jou en de andere medewerkers. +:)+
Ik kan me voorstellen dat sommige dingen nu ook tijdrovender zijn doordat je afstand moet houden van je collega's.

Ik had ook vertraging verwacht, maar hier kwam pakketje juist mooi op tijd binnen. Bestel zelf maar heel sporadisch. Vind op de fiets naar het dorp gaan beter voor de omgeving dan een dieselbus voor laten rijden.

kiwiwitje

Berichten: 20150
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:04

Ik merk wel dat t bij DHL vaker goed gaat dan bij postnl. :)
Bij DHL zit er meestal minder vertraging in. Wij verzenden t grootste deel met DHL zelf. Daar gaat t vrij goed. Meestal binnen 1 a 3 dagen vanaf ons bij de klant (dus vandaag verzonden, morgen in huis) Maar bij postnl gaat t bij ons (toevallig) bij ieder pakket mis. Minimaal 4 dagen maar sommige ruim een week onderweg. Zowel verzenden als ontvangen.

Van zooplus had ik t vandaag al binnen via DHL. vrijdag eind van de middag besteld..

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 16:49

Lara_Silver schreef:
Precies, het huis niet uit hoeven, geen risico's nemen. Maar wel klagen als het niet snel genoeg gaat. :+

Daar klaag ik neit over, wel over een bedrijf wat niets communiceert. Ze plannen een bezorgdatum, maar als er niet op die tijd bezorgd kan worden hoor je niets....... dat is mijn probleem. En ik ben niet de enige met die klacht.

Vorige week ook een pakket van PostNL, ook later, maar wel super gecommuniceerd, dat hij later kwam en wanneer dan wel. Daar hoor je mij niet over klagen.

loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:16

Mijn pakket komt vandaag zeggen ze. Ben benieuwd want ze zeiden eerder dat het zaterdag zou komen en toen kwam er ook niks :+

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 16:17

loulou schreef:
Mijn pakket komt vandaag zeggen ze. Ben benieuwd want ze zeiden eerder dat het zaterdag zou komen en toen kwam er ook niks :+

Ik duim voor jou :=

Mijn pakket is er inmiddels. En Agradi is in gesprek met DPD want ze kregen toch wel heel veel klachten over hen. Agradi zelf is prima.

kiwiwitje

Berichten: 20150
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:22

Dat ze klachten krijgen vind ik niet zo gek.. Onze vaste bezorger is inmiddels weg. Ik accepteer t niet hoe er met mn pakketten omgegaan werd. Hadden meerdere keren op beeld staan dat mn pakketten de auto uit of in gegooid werden..
Om nog maar niet te spreken over de vriendelijkheid.. En niet alleen tijdens corona.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102297
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:22

Ik heb nog steeds niets...wacht deze week maar af. Maar het is niet fijn dat je geen T&T hebt en/of dat het niet via PostNL komt. In de app staat dus niets... :\

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 17:02

kiwiwitje schreef:
Dat ze klachten krijgen vind ik niet zo gek.. Onze vaste bezorger is inmiddels weg. Ik accepteer t niet hoe er met mn pakketten omgegaan werd. Hadden meerdere keren op beeld staan dat mn pakketten de auto uit of in gegooid werden..
Om nog maar niet te spreken over de vriendelijkheid.. En niet alleen tijdens corona.

Bij Agradi aangeven, die willen ook geen klanten verliezen omdat de pakket dienst zo slecht is, lijkt me.


Bellatrix schreef:
Ik heb nog steeds niets...wacht deze week maar af. Maar het is niet fijn dat je geen T&T hebt en/of dat het niet via PostNL komt. In de app staat dus niets... :

Nee, dat is echt poedersuiker idd. Dat was mijn frustratie ook. Dat het later is, alle begrip voor, zeker in deze tijd, maar een datum en tijd waarop het dan wel geleverd wordt zou fijn zijn.

kiwiwitje

Berichten: 20150
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:37

Hier was t niet via agradi. Maar bijna alles uit duitsland bij ons komt met DPD. Helaas.

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 17:38

Lekker waardeloos dan....... -O-