Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar
Lara_Silver schreef:Het is niet alleen in NL zo, ook hier in Zwitserland heeft alles vertraging. Lijkt me niet meer dan normaal, we moeten ook even denken aan de mensen achter de behandeling en bezorging van de pakketjes. Het zijn geen robots. Niets functioneerd meer als voorheen, het heeft echt geen zin om daar gefrustreerd over te zijn...
Gini schreef:Lara_Silver schreef:Het is niet alleen in NL zo, ook hier in Zwitserland heeft alles vertraging. Lijkt me niet meer dan normaal, we moeten ook even denken aan de mensen achter de behandeling en bezorging van de pakketjes. Het zijn geen robots. Niets functioneerd meer als voorheen, het heeft echt geen zin om daar gefrustreerd over te zijn...
Inderdaad, ik heb eind maart iets besteld bij de IKEA en dat is vorige week aangekomen. Het is en blijft nog altijd mensenwerk en hoe verwend zijn we eigenlijk al dat we vanuit onze luie zetel met een paar klikken op de knop iets kunnen kopen.
__Sannne schreef:Ik heb er alle begrip van de wereld voor dat mijn pakket vertraging heeft in deze tijd, maar dan mag ik het toch nog wel irritant vinden? Ik ga echt niet een slechte review ofzo hierdoor plaatsen, maar gewoon even klagen op een knullig paardenforum moet imo gewoon kunnen.
Faelynn schreef:Ik denk dat ook een groot deel bij de bedrijven zelf vertraagd is, mensen bestellen zo veel dat het bij de bedrijven ook langer duurt voor het de deur uit gaat, en bij PostNL is het ook heel druk. Ik heb een bijbaan in de sortering. Normaliter begonnen we zondag om 7:30 's ochtends en dan was je 10:00 klaar en konden de chauffeurs voor de bezorging vertrekken, nu is het hele proces al tot 2x toe vervroegd, inmiddels starten we al om 06:00 en nog redden we soms 10:00 niet. Ondertussen zijn er ook al flink wat nieuwe medewerkers aangenomen in onze ploeg, dus er word echt wel hard aan gewerkt, maar vertraging is momenteel bijna onvermijdelijk. Hoe het door de weeks gaat weet ik eerlijk gezegd niet, maar zal vast niet veel anders zijn
Lara_Silver schreef:Precies, het huis niet uit hoeven, geen risico's nemen. Maar wel klagen als het niet snel genoeg gaat.
kiwiwitje schreef:Dat ze klachten krijgen vind ik niet zo gek.. Onze vaste bezorger is inmiddels weg. Ik accepteer t niet hoe er met mn pakketten omgegaan werd. Hadden meerdere keren op beeld staan dat mn pakketten de auto uit of in gegooid werden..
Om nog maar niet te spreken over de vriendelijkheid.. En niet alleen tijdens corona.
Bellatrix schreef:Ik heb nog steeds niets...wacht deze week maar af. Maar het is niet fijn dat je geen T&T hebt en/of dat het niet via PostNL komt. In de app staat dus niets...