Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 20:39

Ik zie dus net dat mijn bestelling bij leen bakker op 27 april al is geplaatst. Mag even duren die gordijnenhaakjes. :+

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 22:13

Nou mijn pakketje is zoek :roll:
Afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst bij bol.com
Maandag kreeg ik bericht van bol dat mijn pakket klaar lag bij de afhaal locatie. Kom ik daar gister, geen pakketje voor mij.
Blijkbaar is mijn pakket dus zoek. Hopelijkk weet ik na het weekend meer.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 22:14

Farjen schreef:
Farjen schreef:
Hier ook nog steeds niets, 14 april besteld :+
Ligt niet aan PostNL want het is zelfs nog niet op de post gedaan, maar aan leenbakker.. ik krijg geen update


Ik heb een mail gekregen met de track&trace, morgen levering *\o/* *\o/*


Ik heb mijn levering van Leenbakker gekregen, maar er is een bijzet tafel niet geleverd.
Ik ben benieuwd wanneer die zal komen, maar ik ben al blij dat ik de rest heb gekregen na +4 weken :D

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 22:16

Hier is het nieuwe rijjasje van mijn dochter "zoek" bij postnl.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:46

Als het goed is, krijg ik mijn Leen Bakker pakketje vandaag binnen *\o/*
Dan matcht mijn Tuinkussen bij mijn gieter en kweekbakken
Afbeelding

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:27

Nou..... Hij is binnen *\o/*
Nu hopen op genoeg warmte en zon, zodat ik hem ook daadwerkelijk kan uitproberen

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:35

Hier is bon prix verzonden, maar gaat met “international post nl” dus ben benieuwd :')

Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 19:39

kiwiwitje schreef:
Hier is bon prix verzonden, maar gaat met “international post nl” dus ben benieuwd :')

Dat was mijn pakje van bonprix ook. Dan duurt het nog een dag of vier.

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:27

Dammie schreef:
kiwiwitje schreef:
Hier is bon prix verzonden, maar gaat met “international post nl” dus ben benieuwd :')

Dat was mijn pakje van bonprix ook. Dan duurt het nog een dag of vier.

:( balen hoopte t inmiddels wel maandag binnen te hebben maar dat zal hem niet worden.
Mn pakket uit duitsland via dpd staat binnen 1 dag na verzenden al op ons depot vandaag *\o/*

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:36

Al een paar keer zag ik dit topic voorbij komen. Maar ach, mijn pakketje zal morgen we verstuurd worden toch?
Nou niet dus -O-
15 april bestelling geplaatst maar er is 1 item wat door corona niet geleverd kan worden. Vorige week heb ik maar gevraagd of dat artikel van mijn order gehaald kan worden maar nog niets gehoord :\

Ben het nu wel zat eerlijk gezegd...

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 21:41

Volgens mij gaat het vanuit Dld gewoon heel heel erg mis.
Mijn bestelling was volgens de webshop ook op 15.4 al aangeboden bij de Duitse post, maar nog steeds niet binnen....

Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 09:24

Ik bestel voorlopig niets meer uit Duitsland. Weet iemand of spullen vanuit USA geleverd worden?
Ik wil wat leggings bestellen bij mijn favo merk daar, langere levering is acceptabel, maar ik wil het wel deze zomer hebben dan.

Anoniem

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 09:39

Wat gek: ik heb tot nog toe helemaal geen problemen met leveringen uit Duitsland.

speurneusc

Berichten: 5378
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 10:23

DPD is nog steeds een ramp, aanmelden gaat dezelfde dag als besteld, maar dan, gebeurt er gewoon 4 a 5 dagen helemaal nix.

DHL geen vertragingen meer.

POST.NL de ene wel vertraagd de andere niet.

UPS, die gaan sneller dan geluid, vrijdag laat in de middag zou er geleverd gaan worden volgens track en trace, om 8.35 smorgens stond ie al voor de deur.

Red je pakketje, bezorgen hier altijd savonds, als je voor 13u besteld, halen ze het rond 4uur bij de leverancier op en brengen ze het savonds, door de drukte kan dat uitlopen tot ca. 23u. Is hier geen probleem maar geeft aan dat ze het drukker hebben dan anders.

Transmission, gaat alles zoals altijd.

GLS is altijd maar de vraag wanneer die komt, maar als ie komt is het wel leuk dat ze een live tracking hebben, je ziet op de kaart waar de koerier rijd en je ziet het wagentje zo de straat inrijden, kan je alvast klaar staan.

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 10:29

Hier gaat DPD qua levertijd wel goed. Alleen hebben we gewoon een belachelijk lompe bezorger.

Postnl fijne bezorger maar een ramp qua levertijd.
DHL is wisselend qua levertijd, maar de bezorger is wel oke.
De rest komt hier eigenlijk nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 11:33

Ik heb echt 0,0 problemen met DPD. Hebben ook een topbezorger! :D sowieso sinds ik in deze gemeente woon eigenlijk geen problemen met welke pakketbezorger dan ook zelfs niet nu in Coronatijd. Toen ik nog regio Rotterdam woonde was dat wel anders.

Zo zie je maar dat het ook per regio weer zo kan verschillen.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat het in Duitsland problematisch is allemaal. Vandaar dat Bonprix ook zn bestellingen op 2 weken verwerkingstijd heeft staan. Maar ook Zalando heeft langere levertijden (ook Duits). Zooplus ook langer inmiddels.

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 11:55

Post uit Duitsland was inderdaad ook iets trager bij mij. Ik wacht nog steeds op m'n pakketjes uit Noorwegen en de US. Zweden was er wel binnen een paar dagen al. :D

(Ik bestel misschien iets te veel. :'))

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 11:58

Nou tot nu toe was ik erg tevreden over DPD, na de eerste keer dat het goed ging met neer zet toestemming, dit vaker gedaan. Gisteren dus ook toestemming gegeven, (in Luik buitenbrievenbus) en meteen na de mail naar buiten gegaan.. nou.... niets.. we hebben ook niemand gezien. Ook geen bezorger..

Nu kan in er naar fluiten zeker?

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 10:12

Zo balen dit. Zou vandaag dan mn lens binnenkrijgen volgens postnl. Ik helemaal blij, vanmiddag gelijk mn buurmeisje gefixt om mn nieuwe lens uit te proberen. Is tie ineens vertraagd en krijg ik hem niet vandaag -O- Vanaf morgen weer hele dagen werken, dus dan geen tijd voorlopig -O-

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:01

Afbeelding

Ik had bij Agradi wat besteld en neerzettoestemming gegeven zoals altijd. Onze buitenbrievenbus heeft een deurtje en dat gaat altijd prima.

Tot nu dan. Ik kreeg een melding je pakket is bezorgd.... nou nergens te vinden. Gewacht tot maandag en DPD gebeld. Mevrouw we zien hier een foto van het pakketje op uw brievenbus? Een grote grijze met een gele sticker erop. De bezorger heeft het daarin gegooid!

Ehm mevrouw? Dat is een kledingcontainer?

Oh nou daar zit het in. Hij dacht de brievenbus!

Nou gelukkig woont de eigenaar van de containers in de buurt en heeft hem geopend.... en ja hoor

Zie bovenstaande foto

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:09

Alles wat ik maandag heb besteld was woensdag binnen.. Heb hier alleen besteld bij ASOS wat een maand duurde, maar om heel eerlijk te zijn heeft dat ook wel wat. Je vergeet dat je wat hebt besteld en wordt dan toch weer verrast met nieuwe kleding. :+

Anoniem

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:44

Mijn Bol pakket was na 2 dagen binnen, helemaal prima! Normaal binnen een dag, maar ik klaag wederom niet.

Zertab

Berichten: 12220
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:45

Ik heb iets van Bol besteld vandaag, heel benieuwd wanneer ik het binnen krijg.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 22:08

MarryAnneR schreef:
[ [url=m/UeayUb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had bij Agradi wat besteld en neerzettoestemming gegeven zoals altijd. Onze buitenbrievenbus heeft een deurtje en dat gaat altijd prima.

Tot nu dan. Ik kreeg een melding je pakket is bezorgd.... nou nergens te vinden. Gewacht tot maandag en DPD gebeld. Mevrouw we zien hier een foto van het pakketje op uw brievenbus? Een grote grijze met een gele sticker erop. De bezorger heeft het daarin gegooid!

Ehm mevrouw? Dat is een kledingcontainer?

Oh nou daar zit het in. Hij dacht de brievenbus!

Nou gelukkig woont de eigenaar van de containers in de buurt en heeft hem geopend.... en ja hoor

Zie bovenstaande foto


Haha :D

Die bezorger heeft vast gedacht "nou die bestellen vast zoveel kleding online dat ze er een container voor hebben aangeschaft om het in te laten bezorgen. Misschien nemen ze het aan voor de hele buurt".

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 23:05

MarryAnneR schreef:
[ [url=m/UeayUb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had bij Agradi wat besteld en neerzettoestemming gegeven zoals altijd. Onze buitenbrievenbus heeft een deurtje en dat gaat altijd prima.

Tot nu dan. Ik kreeg een melding je pakket is bezorgd.... nou nergens te vinden. Gewacht tot maandag en DPD gebeld. Mevrouw we zien hier een foto van het pakketje op uw brievenbus? Een grote grijze met een gele sticker erop. De bezorger heeft het daarin gegooid!

Ehm mevrouw? Dat is een kledingcontainer?

Oh nou daar zit het in. Hij dacht de brievenbus!

Nou gelukkig woont de eigenaar van de containers in de buurt en heeft hem geopend.... en ja hoor

Zie bovenstaande foto


:') :')