Maar niets, en er staat op Track and Trace dat het nog altijd onderweg is........
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Poging 2. Verwachte levertijd is 10 a 12 dagen. Hoop heel erg dat hij nu wel eindelijk komt.
Ligt dus bij agradi zelf die vertraging.

Vealosz schreef:Ik van PostNL.
Leverdatum is al 3x veranderd, maar de zending is alleen nog aangemeld en niet eens bij PostNL.
Danseresje schreef:Ik wacht op een bestelling van Leen Bakker. 23-4 besteld en de eerst beschikbare leveringsdatum gekozen: 4 mei. Maandag kreeg ik een mail van de klantenservice dat ze het helaas niet op tijd konden bezorgen en dat ze nu verwachten het binnen één tot twee weken te bezorgen..... Snap echt niet waar de vertraging vandaan komt.....23 april-4 mei is al bijna twee weken..... Daar ga ik dus niets meer bestellen.
Andere pakketjes wisselend, maar over het algemeen alles wat ik besteld had binnen een week binnen....
Iemand die de bank 2 weken geleden had besteld. Terwijl ik er al 13 weken op wachtte. Dus geen bank voor mij. Echt top.

Ik heb een fotoboek besteld bij myphotobook en zo te zien komt het uit Berlijn.
Was het dan een typfout en is het DPD? Pakket is donderdag ingepakt en verzonden. Heb geen track & trace of wat dan ook. Hopelijk komt het gewoon binnen maar levering staat op tussen 8/5 en 9/5.