[ENQ] Heb jij 3 paarden of meer? Of koop jij veel voer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

evelien1000

[ENQ] Heb jij 3 paarden of meer? Of koop jij veel voer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 12:46

Hoi allemaal!

Voor mijn afstudeerstage ben ik bezig met de laatste loodjes. Inmiddels heb ik verschillende concepten en prototypes ontwikkeld voor content voor een bedrijf dat paardenvoer verkoopt. De doelgroep van het bedrijf zijn mensen met 3 paarden of meer, of mensen die regelmatig grote hoeveelheden voer nodig hebben. Val jij hier onder? Dan kan jij mij helpen! *\o/*

Voor een paar concepten en prototypes heb ik namelijk nog wat vragen. Ik ben onder andere benieuwd welke onderwerpen jou aanspreken en naar jouw mening over bepaalde prototypes.

Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 tot 10 minuten in beslag nemen. Je hoeft geen gegevens over jezelf in te vullen. De enquête is dus volledig anoniem.

Tips of vragen? Let me know. :)

Alvast heel erg bedankt voor je hulp! De link naar de enquête is: https://forms.gle/ApVMagwVXxQG2QiV8

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:02

Ingevuld, mooie enquête ;)

Ik heb bij de eerste vraag gewoon aangevinkt bij welke ik zou kunnen antwoorden. Snapte daar niet helemaal wat je wilde.
Laatst bijgewerkt door BrittS op 08-05-20 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Utixo

Re: [ENQ] Heb jij 3 paarden of meer? Of koop jij veel voer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:25

Ik ben gestopt, sorry. De eerste vraag is al heel lang en onoverzichtelijk en springt heel erg van de hak op de tak. Het zou fijn zijn als je kunt aangeven wat je tak van sport is, en de enquete daar splitst.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:30

Ik wilde je graag helpen maar bij veel vragen zijn de 3 opties van antwoorden niet echt passend. Denk als je dat even aanpast met ja/nee vragen of zelf in te vullen dat het veel overzichtelijker is :)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:31

Capriootje schreef:
Ik wilde je graag helpen maar bij veel vragen zijn de 3 opties van antwoorden niet echt passend. Denk als je dat even aanpast met ja/nee vragen of zelf in te vullen dat het veel overzichtelijker is :)

Eens, ik heb hem afgebroken. Wil je nu weten welke onderwerpen aanspreken of wil je echt weten hoe iemand voert?

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 13:35

Bedankt voor het invullen BrittS!

Oeps, sorry voor de onduidelijkheid. Bij de eerste vraag staan mogelijke vragen en bijbehorende antwoorden opgenoemd die voorbij zouden kunnen komen in een poll. Hierbij ben ik benieuwd of jij de vraag leuk/interessant vind, niet wat jouw antwoord op de vraag zou zijn. De onderwerpen/vragen zijn inderdaad erg verschillend en hebben onderling geen samenhang.

Edit: ik heb het er in de enquête bijgezet, ik hoop dat het zo duidelijker is. Heel fijn dat jullie dit trouwens ook aangeven zodat ik er iets mee kan doen :)
Laatst bijgewerkt door evelien1000 op 08-05-20 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:39

Ingevuld.. was wel een klus, maar leuk om te doen.

Brainless
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:40

Capriootje schreef:

er staat bv...
Wat spreekt je meer aan.. mennen of rijden.

Dan hoef je niet te kiezen tussen mennen of rijden, maar of je zo'n vraag in een pol zou willen zien.

Bowo
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:09

Wat puntjes: Je enquête heet "test 3" en herfst staat fout geschreven :)

Daarnaast vind ik 5 tot 10 minuten nogal optimistisch, volgens mij ben ik langer bezig geweest...

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 14:23

Bedankt voor het invullen Brainless en Bowo! En natuurlijk ook degene die niet in het topic hebben gereageerd maar wel de enquête hebben ingevuld.

Puntjes heb ik aangepast. In de openingspost van dit topic kan ik de tijdschatting helaas niet meer aanpassen.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:26

What the *piep* heeft dit te maken met of je 3 of meer paarden hebt?

Polls op FB vind ik het meest onzinnige dat er is, dus ik ben afgehaakt bij je eerste vraag.
Die bovendien véél te veel potentiële pollvragen bevat, dat had veel conceptueler kunnen zijn.
Bv: zie je liever pollvragen over welke tak van sport je leuker vindt, of zie je liever pollvragen over het houden van paarden, het voeren van supplementen, etc.

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 14:34

Ibbel schreef:
What the *piep* heeft dit te maken met of je 3 of meer paarden hebt?

Dat heeft te maken met de doelgroep van het bedrijf. Daarnaast kijkt iemand met één paard wellicht heel anders tegen bepaalde dingen aan dan iemand met drie paarden.

Een conceptuele opstelling van de vragen was wellicht makkelijker geweest. Jammer dat je meteen bent afgehaakt.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:51

Ik ben ook afgehaakt, ik vond het een beetje langdradig en sluit me daarin bij Ibbel aan. Daarnaast vind ik dit soort marketing een beetje kinderlijk (en een open deur intrappen), zou daar dus persoonlijk echt nooit iets mee doen/op reageren. Als je echt iets inhoudelijks zou hebben, dan zou ik dat veel interessanter vinden in vergelijking tot 'is dressuur of springen leuker'/'post een versierfoto'. 't is maar net welke doelgroep je aan wilt spreken denk ik.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:57

Ik ben ook afgehaakt, sorry. :o
Vind polls over het algemeen nutteloos, zeker als het gaat over wat iemand leuker vindt; dressuur of springen bijvoorbeeld. Inhoudelijk is voor mij ook veel interessanter. :o
Ik sluit me bij Ibbel en Fortitude aan.

Ik wil graag iemand helpen met invullen hoor, dus misschien dat ik vanavond er nog even ga zitten.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:14

Ik had hem ingevuld, maar blijkbaar 1 gemist, dus moest weer overnieuw. Ik heb hem toen afgesloten. Het is te lang om weer opnieuw in te vullen.

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 15:24

De complete contentstrategie (voor op Facebook) bestaat uit een mix van informatieve content en entertainment. In deze enquête wordt (een gedeelte van) de entertainment posts getest omdat ik hiervoor op zoek ben naar vragen/onderwerpen/thema's die de doelgroep aanspreekt.

Dus ook als je het niks vindt, is dat goed om te weten. Het is dan helemaal fijn als je ook feedback achterlaat waarom je het niks vindt en wat je wel leuk of interessant zou vinden. Dit zijn voor mij ook waardevolle inzichten :)

Jammer dat er iets mis ging Doedatje, ik snap dat je hem dan niet weer opnieuw helemaal in gaat vullen. In ieder geval bedankt voor de moeite!
Voor een volgend persoon die deze melding krijgt: De pagina waarop je de melding krijgt is ook de pagina waarop je een vraag hebt gemist.

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:35

Ik ben ook afgehaakt. Bij de vraag rijden of mennen. Ik kies voor mennen en niet voor rijden....

Brainless
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:43

roekes schreef:
Ik ben ook afgehaakt. Bij de vraag rijden of mennen. Ik kies voor mennen en niet voor rijden....

Je hoeft niet te kiezen tussen rijden of mennen.... maar of je het leuk zou vinden zo'n vraag te hebben in een poll.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:35

Omdat er genoeg reacties zijn binnengekomen plaats ik op verzoek van TS bij deze een slotje! :)