De bedoeling is dat hij bijna dagelijks rond gaat rijden op de begane grond (met twee katten en een vriend met huisstofmijt allergie geen overbodige luxe), maar ik wil hem zeker eens per week 'loslaten' op de eerste en tweede verdieping. Er moet sowieso stofgezogen worden, maar het idee dat er gelijk ook een dweil door het huis heen gehaald wordt vind ik ook wel heel prettig
Dus nu ben ik opzoek naar ervaringen van mensen! Welke stofzuig/dweil/combi robot hebben jullie? Wat zijn voor en nadelen? Waar moet ik op letten? Welk model is echt de moeite waard?
Budget is ongeveer €500,- maar als dè perfecte robot voorbij komt dan ben ik best bereid nog iets meer te betalen.
Of doen die eerst alleen stofzuigen, en daarna pas een rondje alleen dweilen?

). Dat is wel echt een hele dure en ik moest bijna huilen toen ik zoveel geld aan een stofzuiger uitgaf, maar echt, al vanaf de eerste minuut wil ik m niet meer kwijt!
.
!

. Maar goed, dat was wel waarvoor we hadden gespaard dus het was op zich niet erg. Maar pfff.... wat is dat dan veel geld als je niet gewend bent zoveel uit te geven ineens.