[ENQ] voeding en gezondheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mingming

[ENQ] voeding en gezondheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 11:01

In verband met de Corona maategelen hebben wij ons onderzoek last minute helemaal moeten veranderen. Daarom zoeken we nu redelijk veel mensen die ons willen helpen met ons onderzoek!

Wij zijn zes studenten van de Universiteit Maastricht en doen onderzoek naar de algemene gezondheid van Europeanen. Voor dit onderzoek, zoeken we naar mensen tussen de 20 en 50 jaar.

We vragen je een voedingsdagboek in te vullen voor 3 opeenvolgende dagen en een (korte) vragenlijst over je fysieke activiteit. Ook maak je kans op een cadeaubon van €15,- aan het eind!

Allereerst vragen we je om een 5 minuten durende vragenlijst in te vullen om in aanmerking te komen voor deelname. Wanneer je in aanmerking komt, ontvang je binnen 5 werkdagen een e-mail met daarin de instructies en de vragenlijst (beschikbaar in het Nederlands en Engels).

Geïnteresseerd in deelname? Klik dan op de volgende link: https://maastrichtuniversity.eu.qualtri ... E5-Pp4MVrk

Dank je wel!

lovefi

Re: [ENQ] voeding en gezondheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:40

Ingevuld, succes!

8nnemiek
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:15

Ingevuld :)

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:18

Ingevuld, maar kreeg de melding dat ik niet geschikt ben voor het onderzoek. Succes er verder mee, hoop dat je genoeg mensen vind. +:)+

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:19

Helaas, ik mag niet meedoen.

troi
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:23

Wazige categorieën bij type dieet. De normale nederlander eet redelijk westers (als in veel rood vlees en redelijk wat bewerkte producten) maar wel met veel groente/fruit/volkoren producten. Past in geen van de opties die je aanreikt. Ik zou daar een nieuwe optie voor aanmaken omdat mensen zich mogelijk gedwongen voelen te kiezen voor opties die de lading niet dekken.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:30

troi schreef:
Wazige categorieën bij type dieet. De normale nederlander eet redelijk westers (als in veel rood vlees en redelijk wat bewerkte producten) maar wel met veel groente/fruit/volkoren producten. Past in geen van de opties die je aanreikt. Ik zou daar een nieuwe optie voor aanmaken omdat mensen zich mogelijk gedwongen voelen te kiezen voor opties die de lading niet dekken.

Wat je beschrijft valt prima onder de optie "omnivoor".

Bowo
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:47

Gaan de glazen alcohol (en mogelijk volgende vragen) of de periode voor of tijdens corona? Die is mijn situatie namelijk nogal anders

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 14:02

Bedankt iedereen die het al heeft ingevuld!! _/-\o_

troi schreef:

Ah ja klopt, met omnivoor probeerden we inderdaad het standaard Nederlandse dieet aan te geven. Omdat we de enquete in zowel Nederlands als Engels hebben, konden we het niet 'standaard Nederlands dieet' noemen aangezien buitenlanders geen idee zouden hebben wat we bedoelen...
Bedankt voor je input!

Bowo schreef:
Gaan de glazen alcohol (en mogelijk volgende vragen) of de periode voor of tijdens corona? Die is mijn situatie namelijk nogal anders

Probeer een beetje het gemiddelde te nemen van normaal, maar als je alcohol consumptie nu al ruim een maand hetzelfde is, dan kan je dat invullen :j We realizeren ons inderdaad dat dit heel verschillend kan zijn voor mensen.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:12

Bowo schreef:

:') Hier net zo. Ik ben vervelingsalcoholist.

Ook ingevuld, maar paste niet in de doelgroep. Succes verder!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 14:35

Hahah, bedankt :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:45

Ingevuld. Ben benieuwd of ik in aanmerking kom.