We hebben een nieuwe fiets gekocht dus nu opzoek naar een fijne app waarmee je fietsroutes kunt rijden.
Ik zag al apps die je de standaard bewegwijzerde routes laat zien. Maar ik zoek meer een app al a tom tom. Waar ik zelf een adres in typ en me stapsgewijs laat zien waar ik heen moet. Met de fiets dus... In de auto gebruik ik de App ‘Kaarten’ maar deze heeft geen optie voor fietsers.
Ik gebruik vooral Google maps op de fietsstand. Ik heb nog weleens de neiging te missen waar ik links of rechts moet en maps past dan tenminste m'n route aan. Ben al eens hopeloos verdwaald met een app die dat niet deed.
Als ik gewoon een rondje wil fietsen gebruik ik fietsknoop. Thuis een route ingeven vanaf het dichtstbijzijnde knooppunt en gaan.
Jenny21
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-20 07:51
Brainless schreef:
Op Google maps kun je ook aangeven of je een fietsroute wilt.
Fietsknoop is erg leuk. Je kunt op de app aangeven waar je heen wilt en dan volg je de fietsroute. Onderweg kun je de bordjes volgen die aan lantarenpalen enzo hangen en je app geeft ook ala TomTom je route aan. Het leuke is dat je echt mooie routes krijgt, paadjes waar je zelf nooit aan gedacht zou hebben. Of een route tussen de weilanden door. Het is niet altijd de kortste en snelste route.