Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FennyPower schreef:Stel dat je perongeluk kaal word als man door een fout van een tondeuse waardoor je helemaal kaal moet.
En letterlijk zo dusdanig kort. En je schaamt je er voor. Durft niet naar buiten.
Bestaan er ook middeltjes dat haargroei bij mannen iets makkelijker maakt waardoor het iets sneller gaat.
Binnen hoe snel staat er weer wat haar op bijvoorbeeld, en stel je moet werken, een pet mag je niet op, of het is nog steeds te zien. Wat zou je nog meer kunnen om het af te schermen ?
Dit vraag ik me af. Omdat iemand die ik ken dit nu onbedoeld heeft..

Ibbel schreef:De groeisnelheid van haar ligt vast. Er bestaat geen enkel middeltje, inwendig of uitwendig, om dat te versnellen.
yvje86 schreef:In het kader.. Ik vraag dit voor een vriend??
![]()
Biergist?
FennyPower schreef:Ik lees wel dat je het kan versoepelen met pillen bijvoorbeeld aangezien dat niet benoemd is.
Ik wou even afwachten met de reacties.
Maar hoe zit het met die pillen dan?

marleen_88 schreef:En toch twijfel ik hier wat over. Mijn ex werd ook kaal, tot zijn grote frustratie. Hij kreeg al jaren pillen van de HA, en gebruikte die ook. Zijn identieke tweelingbroer deed dit niet. Beide dezelfde baan/gelijk karakter/vrijwel alles hetzelfde doen en toch zag je heel erg duidelijk verschil.FennyPower schreef:Ik lees wel dat je het kan versoepelen met pillen bijvoorbeeld aangezien dat niet benoemd is.
Ik wou even afwachten met de reacties.
Maar hoe zit het met die pillen dan?
Pillen? Als je nutteloos geld wilt uitgeven zou ik dat zeker doen. Zonde van je geld, dat soort dingen werken niet. Geduld, Geef het twee weken, dan zijn er alweer millimeters aan.
Ailill schreef:En toch twijfel ik hier wat over. Mijn ex werd ook kaal, tot zijn grote frustratie. Hij kreeg al jaren pillen van de HA, en gebruikte die ook. Zijn identieke tweelingbroer deed dit niet. Beide dezelfde baan/gelijk karakter/vrijwel alles hetzelfde doen en toch zag je heel erg duidelijk verschil.