Hallo mede-bokkers,
Ik ben een derdejaars student Fysiotherapie en voer voor de minor ‘Psychosomatiek en innovatie van zorg’ een innovatieproject uit.
Hierin doet mijn groep onderzoek naar de plek van de Psychosomatische Fysiotherapeut bij het doorverwijzen van patiënten door huisartsen in opleiding.
Ben jij een huisarts in opleiding? Dan zou je ons een enorm plezier doen met het invullen van de enquête die zo’n 15 minuten tijd in beslag neemt. In deze bijzondere tijden is vrije tijd schaars, maar jouw investering van een kwartier maakt voor ons onderzoek een groot verschil uit. In ruil daarvoor delen wij graag achteraf de resultaten met jou.
Ben je zelf geen huisarts in opleiding, maar denk je dat jouw netwerk hen kan bereiken? Dan willen wij je vragen om deze enquête te delen.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... iqr9L_NlGU
Bokt is een groot forum, waardoor ik hoop dat ook hier leden zijn die bekend zijn met de huisartsgeneeskunde.
Alvast enorm bedankt!
Note: Het onderzoek wordt uitgevoerd bij huisartsen in opleiding in Nederland. Huisartsen in opleiding uit andere landen kunnen helaas niet deelnemen aan dit onderzoek.