Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb dat iets van 1,5 jaar geleden nog geprobeerd, maar werd echt overal afgewezen omdat ik te oud was. Maar misschien is het in deze tijden wel anders, ga het proberen! Castilja schreef:Ik ga dan toch de AH maar even bellen, misschien kan ik worden opgeleid tot teamleider en daar moet je sowieso wat ouder voor zijn. Heb daar vroeger al gewerkt dus weet hoe het werkt. Wat doe jij precies voor werk Eline, waar bel je mensen over? Logistiek medewerker is een slimme! Ik struin sowieso de vacaturesites af maar staat vrij weinig recents op. Dank voor alle tips al, fijn!
Oh over de supermarkt: ik ben een langstudeerder dus ben echt wel wat ouder. Heeft te maken met het contract wat je moet krijgen, mensen van 30-40 hebben een ander contract dan de jonkies.Heb dat iets van 1,5 jaar geleden nog geprobeerd, maar werd echt overal afgewezen omdat ik te oud was. Maar misschien is het in deze tijden wel anders, ga het proberen!
cobiie schreef:In de tuinbouw, beetje afhankelijk van de locatie waar je woont. Deze zomer moet nog genoeg groente/fruit “van het land” / uit de kassen gehaald worden.
Eske_B schreef:Schoonmaken in de thuiszorg is denk ik wel vraag naar nu! Is ook nog dankbaar werk, veel oude mensen zijn eenzaam, zeker nu.
Castilja schreef:Ik ga dan toch de AH maar even bellen, misschien kan ik worden opgeleid tot teamleider en daar moet je sowieso wat ouder voor zijn. Heb daar vroeger al gewerkt dus weet hoe het werkt. Wat doe jij precies voor werk Eline, waar bel je mensen over? Logistiek medewerker is een slimme! Ik struin sowieso de vacaturesites af maar staat vrij weinig recents op. Dank voor alle tips al, fijn!
Oh over de supermarkt: ik ben een langstudeerder dus ben echt wel wat ouder. Heeft te maken met het contract wat je moet krijgen, mensen van 30-40 hebben een ander contract dan de jonkies.Heb dat iets van 1,5 jaar geleden nog geprobeerd, maar werd echt overal afgewezen omdat ik te oud was. Maar misschien is het in deze tijden wel anders, ga het proberen!