modetalente leuke kledingsite, maar ... Alternatief ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

modetalente leuke kledingsite, maar ... Alternatief ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 14:16

Op marktplaats verschijnt bij mij heel vaak de advertentie van modetalente.de. Dus er maar eens op gekeken en ze hebben echt leuke kleding. MAAR de reviews zijn echt heel slecht, het zou kleding zijn uit china met gekke maten en stoffen die niet echt fijn zijn. Dus dat wordt niets.
Alleen de kleding erop is wel leuk, iemand een idee voor een site die vergelijkbare kleding verkoopt en wel goed betrouwbaar is ?

cissy

Re: modetalente leuke kledingsite, maar ... Alternatief ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 20:17

NIET kopen daar! Is inderdaad Chinese meuk en is nooit hetzelfde als op de foto's. Been there done that!
Was er ook ingestonken. Heeft half jaar bijna geduurd voordat ik via Paypal mijn geld terug had.
Alternatief nog niet gevonden helaas. De foto's zien er top uit, echt leuke kleding! Maarrrr wat je besteld krijg je dus niet.
Ik had oa een leuke (winter) trui besteld, wat ik kreeg was een trui voor de zomer zo dun was ie. Kon er zo doorheen kijken terwijl de foto heel fluffy trui was.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:27

Nog nooit van gehoord :=
Ik heb het even opgezocht, leuke jurkjes gezien! Balen dat de reviews zo slecht zijn.. Dan durf ik ‘t ook niet aan.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:46

Mijn moeder heeft er vorig jaar laarzen besteld. Geloof dat het wel in een bijzondere verpakking binnen kwam, maar het was er snel en het paste nog ook!