Krullend haar stijlen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

Krullend haar stijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-20 14:22

Beste bokkers,

Ik wil graag me haar stijlen. Ik heb best wel veel krullen, ik zal er een foto van laten zien. De laatste keer dat ik me haar gestijld heb, is een halfjaar geleden. Ik doe het heel weinig, omdat ik niet wil dat me haar kapot gaat of afbreekt. Ik zie best veel mensen met dezelfde krullen als ik die hun haar veel stijlen, en nog lijkt hun haar gezond. Ik wil vandaag me haar stijlen maar kan het na 1 keer stijlen al me haar verpesten? Of kan ik 1 keer stijlen in een halfjaar geen kwaad?

Mvg,

Afbeelding

Lau

Re: Krullend haar stijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 14:25

Een goede warmte beschermer aanbrengen voor het stijlen en dan kan het geen kwaad.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 14:41

Zoek een goede stijltang met kwaliteit en temperatuur meting die je altijd op z’n laagst moet gebruiken. Ik stijl mijn haar al 15 jaar en heb heel lang dik vol haar. En indd goede haar verzorging gebruiken! Een goede warmte/keratine spray bijvoorbeeld. Niet iedere dag doen maar ik was mijn haar elke 3 dagen, koud föhnen sprayen en dan stijlen.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-20 15:14

_Zsazsa_ schreef:
Zoek een goede stijltang met kwaliteit en temperatuur meting die je altijd op z’n laagst moet gebruiken. Ik stijl mijn haar al 15 jaar en heb heel lang dik vol haar. En indd goede haar verzorging gebruiken! Een goede warmte/keratine spray bijvoorbeeld. Niet iedere dag doen maar ik was mijn haar elke 3 dagen, koud föhnen sprayen en dan stijlen.

En als ik het zonder warmte spray doe 1 keer in het halfjaar?

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 15:25

Als je haar verder gezond is zal het echt niet extreem beschadigen. Gewoon de uitte niet op zijn aller hoogst zetten en gewoon stijlen. Ik doe het ook wel eens zonder hitte bescherming.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 15:27

Je haar af en toe stijlen kan geen kwaad hoor, maar als je echt elke dag gaat stijlen (geldt ook voor andere apparaten met verhitting gebruiken) dan kan dat wel tot schade leiden. Zo'n "beschermende" spray is leuk voor het idee maar niet perse goed voor je haar; het sluit je haar namelijk af.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:27

1 x in het halfjaar kan echt geen kwaad. Gewoon je haar altijd goed verzorgen. Dan kan het vaker ook geen kwaad.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:37

Hitte beschermer met siliconen gebruiken. Deze legt een beschermde laag om je haren heen.
Daarna je haren bij de volgende wasbeurt even verwennen met een maskertje.