Dubio baan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

OleJon

Dubio baan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 13:49

Ik werk momenteel via uitzendbureau in een fabriek.als operator maar Werk voldoet me niet daarom op zoek naar wat anders.

Ik had in januari gesolliciteerd bij een bedrijf via uitzendbureau, als heftruckchauffeur met kans op mettertijd vast contract. Kon daar beginnen maar ik heb het afgewezen. Omdat me uitdaging als operator wel wat leek.

Nou had ik bovenstaande uitzendbureau laten weten, als ze alsnog een heftruckchauffeur nodig hadden mij mochten contacteren. Hij zei tegen mij dat er een vacature was, maar nog niet officieel. Maar zou het overleggen. Dat is nu anderhalve week terug. Contact gehad en zouden erop terug komen.

Nu kreeg ik net een berichtje van een ander uitzendbureau dat zij eventueel ook een vacature voor mij heb als heftruckchauffeur, en mij willen voordragen.

Weet nu niet goed wat ik moet? Moet ik wachten op de eerste? En bij de 2de willen ze voordragen? Maar houd niet in dat ik de baan krijg

Anoniem

Re: Dubio baan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:50

Gewoon erop ingaan als het je wat lijkt. Even kijken kan altijd. Het is niet raar dat je meerdere lijntjes uitzet als je zoekt naar een nieuwe baan :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:12

Ik zou er gewoon voor gaan. Nooit op slechts 1 paard wedden ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:17

Bij welk bedrijf zou je het liefst willen werken? Als je daar geen voorkeur in hebt, dan niet wachten. Enkel als bedrijf 1 je veel meer aanspreekt dan bedrijf 2 zou ik wachten, maar dan ook maar een bepaalde termijn.