Leuke en grappige verhalen ten tijde van corona

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hafje81

Leuke en grappige verhalen ten tijde van corona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 09:50

Dag iedereen,

Omdat er zelfs in deze tijden ook al eens gelachen mag worden, vroeg ik me af welke grappige toestanden jullie tijdens deze Corona zijn tegengekomen. Ik kan zelf al een boek schrijven over de combinatie van telewerk met mijn kinderen van 5 en 8 jaar oud en mijn katten.

- Telecall met een CEO: mijn dochter haar voorste tand was uitgevallen en ze kwam zichzelf uitgebreid bekijken op mijn computerscherm
- Nog een telecall met een andere klant: Mijne zoon komt in zijn blootje voor het scherm voorbij.
- Vergadering met de collega's: één van mijn katten loopt over mijn bureau en duwt triomfantelijk haar pluimstaart in mijn gezicht terwijl ik aan het woord ben. Met een hoop (grappige) commentaar van de collega's tot gevolg.
- telefoongesprek met mijn baas: Mijn zoontje dat tussendoor en luid genoeg komt vertellen dat de kat gras heeft gegeten en waarschijnlijk moet overgeven.

Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar waarschijnlijk hebben jullie ook leuke en grappige verhalen waar we toch eens bij moeten glimlachen.. Shoot!

Eleeke

Re: Leuke en grappige verhalen ten tijde van corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:57

Call met CCO in amerika , wifi doet lastig en valt steeds weg. Ik roepend naar mijn man ( iets meer dan lichte paniek ) of hij alsjeblieft de kabel zsm wil pakken en aansluiten -> ik dacht op mute te staan .....

Met collega's allerlei leuke zaken vooral met hun jonge kinderen ( die naar mij zwaaien en mama roepen , van de bank afvallen en getroost moeten worden, de tv keihard aanzetten )

Mijn jongste is 12, dus weinig "blunders wat dat betreft ( helaas ) .

bamisalami

Re: Leuke en grappige verhalen ten tijde van corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:52

Leuk! Ben benieuwd!

Hier de katten die dan door het scherm lopen of me lastig vallen dat ze wat lekkers willen.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:55

Geweldig! _O- geen kleine kinderen meer dus daar geen gein van.

Mijn man werkt nu thuis, zat van de week aan de telefoon toen 1 van de honden besloot dat het speeltijd was, en dat geeft geen geblaf maar wel aardig wat geluid. Collega vroeg wat dat was en ik haalde snel de honden uit de keuken. Nog geen 2 minuten later een gegil in de keuken, niet normaal, zat 1 van katten met een poot klem tussen de la, wilde snoep jatten, collega weer, wat is dat dan :wow: ?? Ja we hebben een dierentuin thuis was het antwoord. :o

Maar ik kan er ook wat van met dingen er uit floepen als ik blij de keuken in kom en even niet oplet of man in call zit. Oeps :') Als hij een heel belangrijke call heeft hoor ik dat van te voren. Heel slim van hem. :D