Spotify tv app stoort?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Spotify tv app stoort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 14:37

Ik ben zeer benieuwd of hier mensen zitten met hetzelfde probleem…

Ik heb een LG tv met Spotify. Ideaal _/-\o_

Want nu ik thuiswerk kan ik het niet via BT naar de speaker doen omdat ik dan de helft van de tijd geen muziek heb.

Twee weken thuisgewerkt, week vakantie, dag thuis, week kantoor en nu weer een week thuiswerken. En ineens heeft de app een update gekregen aan de veranderde lay-out te zien… En stoort hij als een gek! Echt niet normaal… Stopt gewoon met afspelen.

Ik heb niet de indruk dat het aan het internet ligt, want Netflix geeft geen problemen. En voor mijn vakantie en vorige week dinsdag was er geen enkel probleem met de verbinding. Er zijn geen thuiswerkers bij gekomen in de straat. En ik heb geen problemen met internet op mijn telefoon.

Wie herkent dit? En wat heb je er aan gedaan?

Cookies
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Spotify tv app stoort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:54

Spotify is een lastige. 1,5 jaar geleden na een update begonnen de problemen en stopte de muziek elke 5 minuten. Er waren echt heel veel mensen die er last van hadden. Het heeft ze meer dan een jaar gekost om het te fixen. Echt waardeloos. Nu werkt het weer goed en ik durf echt geen update meer te doen.
Je kunt contact opnemen met Spotify of een review achterlaten. Maar mijn ervaring is dat dat echt geen barst helpt.

Anoniem

Re: Spotify tv app stoort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:58

Spotify doet het goed op mijn LG, maar andere apps haperen. De browser opeens "onvoldoende geheugen" zodat ik de technische briefing van de 2e kamer bijna miste. En de NPO App ging op zwart. Vanaf de smartphone naar de TV casten lukt wel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 10:40

Cookies schreef:
Spotify is een lastige. 1,5 jaar geleden na een update begonnen de problemen en stopte de muziek elke 5 minuten. Er waren echt heel veel mensen die er last van hadden. Het heeft ze meer dan een jaar gekost om het te fixen. Echt waardeloos. Nu werkt het weer goed en ik durf echt geen update meer te doen.
Je kunt contact opnemen met Spotify of een review achterlaten. Maar mijn ervaring is dat dat echt geen barst helpt.

Geen idee hoe dat kan via de appstore van mijn tv...
Maar ik verwacht ook niet dat het helpt… Vandaag lijkt het (voor het kwartiertje dat hij aan staat) redelijk oké…

safina schreef:
Spotify doet het goed op mijn LG, maar andere apps haperen. De browser opeens "onvoldoende geheugen" zodat ik de technische briefing van de 2e kamer bijna miste. En de NPO App ging op zwart. Vanaf de smartphone naar de TV casten lukt wel.

Ik probeerde vorig jaar de NPO app, maar die was te oud voor mijn tv (bekend LG probleem)... Nooit weer geprobeerd moet ik eerlijk zeggen :o

Heb je ook een nieuwe lay out van spotify gekregen? Of is hij misschien bij jou nog niet geupdate?