Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
diagnostiek, therapieën, onderwijs en diverse andere trajecten. Op de totale levensduur van zo'n kleintje loopt het aardig op Yavanna schreef:Als eerste, het is echt heftig wat er door de coronauitbraak gebeurd. En is voorzichtigheid nog steeds geboden.
Maar ik denk dat er, net als ik, bokkers zijn, die net voor de uitbraak een beslissing hebben genomen, of een aankoop hebben gedaan, waar je nu wat langer op moet wachten voor het komt, of voor je je beslissing ten uitvoer kunnen gaan brengen.
Zo heb ik, net voor de uitbraak, mijn grote droom waar kunnen maken en heb ik mijn droomauto kunnen kopen. Hij moet echter nog op NLD kenteken gezet worden en duurt het door de uitbraak een week of 4/5 langer voor ik er eindelijk in kan gaan rijden. (Normale tijd zou 6/8 weken zijn en worden er nu 10/12 )
Baal ik ervan, uiteraard, maar ik ben ook realistisch genoeg om mijn balen om te zetten in rust. Iedere dag is weer een dag dichter bij zijn thuiskomst. En het begrip is er, maar mijn urge om hem thuis te hebben groeit ook....
Wat is er voor jou uitgesteld door de crisis?
)
Dimphyl schreef:Tot ik werk heb.. tot ik mijn huur kan betalen..
Als alles straks weer beetje normaal is ga ik gewoon weer werken in de sector en op niveau waar ik voor opgeleid ben, maar nu is het even niet anders en er is op zich echt genoeg werk te vinden, veel sectoren die juist nu mensen nodig hebben! karuna schreef:Stuur maar door, dan heb ik geen internet nodig even. Ga wel touren dan
Maar dappere keuze met de brandstof prijzen hier