Ik weet niet of dit topic hier goed staat, anders mag het verplaatst worden
Ik hoop dat iemand ons kan helpen!
Een poosje geleden hebben wij aan de hand van een tekening met de formaten de pliche gordijnen voor onze dakappel besteld en later opgehaald. Dit hebben we gedaan bij Leenbakker, hierbij hebben we standaard maten gekocht en deze vervolgens laten inkorten tot de goede maat. Nu hebben wij onze dakappel en blijkt (is onze eigen fout) dat we niet 2 verschillende ramen hebben maar dat alle 4 de ramen een verschillend formaat hebben. Voor 2 ramen zijn de pliche gordijnen wel lang genoeg maar moeten ze in de breedte korter gemaakt worden omdat ze nu dus te breed zijn. Ik heb contact gehad met Leenbakker en het is niet mogelijk dat dit nu gedaan wordt.
Ik ben dus opzoek naar iemand die pliche gordijnen korter wil/kan maken, mag tegen een vergoeding dat maakt niet uit, het is altijd duurder dan compleet nieuwe te bestellen.
Ik denk dat je dit beter bijvoorbeeld op Facebook of Marktplaats kunt vragen. Veel succes!
⚠️ Storm kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.