Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daantj__ schreef:ik weet dat dit voor ze allemaal een klap moet zijn, want het was zou hecht gezin.
Annick75 schreef:Heel veel sterkte met het verlies van je/uw man, jullie vader en schoonvader. Ik denk aan jullie in deze moeilijke tijd.
Een warme groet,
Zoiets?
SinneJ schreef:Kende je de overleden man? Ikzelf zou dan proberen iets van een eigenschap van hem aan te halen en te zeggen dat dat gemist zal worden (in het algemeen), op die manier maak je geen aannames, maar is het wel net wat persoonlijker. Maar dat lukt natuurlijk enkel als je hem een beetje kende.
_black_rose_ schreef:Daantj__ schreef:ik weet dat dit voor ze allemaal een klap moet zijn, want het was zou hecht gezin.
Dit. Aangepast zodat het direct aan hen gericht is. Met een tweede zin van “ik ben in gedachte bij jullie” of iets in die trant.
Afsluiten zou je kunnen doen met:
“Sterkte, jouw naam”
Dan heb je ook geen gedoe met intimiteit.
De mensen uit het gezin die je beter kent kun je ook bellen / appen / videobellen om ze tot steun te zijn.
Lief dat je ze een kaartje stuurt!
_black_rose_ schreef:Daantj__ schreef:ik weet dat dit voor ze allemaal een klap moet zijn, want het was zou hecht gezin.
Dit. Aangepast zodat het direct aan hen gericht is. Met een tweede zin van “ik ben in gedachte bij jullie” of iets in die trant.
Afsluiten zou je kunnen doen met:
“Sterkte, jouw naam”