Duh..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 09:35

..zit ik hier te bokken, terwijl ik nog ZOVEEL moet doen.
Mijn paard nog in de hoofdwas, allebei de peerd'n nog rijden, nog naar de stad, stofzuigen, boodschappen doen, mijn zoontje verder aankleden....
Maar ja, blijf hier vastgekleefd zitten..
Ik scheur me er nu maar eens van los...denk ik...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:42

Paard in de hoofdwas????
Lees ik dat nou goed? Verward

Ok, schimmels zijn noiet altijd even makkelijk schoon te krijgen, maar omdat zo op te lossen! Boos!
Knipoog

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:48

als ik jouw was zou ik ff met hem door de wasstraat rijden dat si dan meteen 2 punten minder op je lijstje (wassen en rijden) je zoontje doe je een pyama aan dan hoef je die vanavond ook niet meer om te kleden.
enneh dat scheelt zoveel tijd dat je nu gewoon nog wat langer kan bokken

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 09:52

Haha, ik ken het. Hem over een uur met een medestudent afsgesproken en moet nog een complete opdracht in elkaar zetten, nog douchen en nog een ontbijtje scoren...

En wat doe ik?? Dát niet iig! Knipoog

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 10:32

Hahaha tis echt erg he... Ik ken het Lachen
Kmoet nu eigenlijk heel hard werken aan het vak PC maar om precies te zijn zitten mn boeken nogsteeds in mn tas en over 10 min is de les afgelopen Haha! Clown

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 10:35

je leert nu iig hoe je moet bokken toch?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 10:42

Haaaaaaa, schimmel door de wasstraat!!! Kom ff niet meer bij, krijg nu weer visioenen van mezelf, 13 jaar oud, volgende dag wedstrijd, helemaal wanhopig want schimmel is niet schoooon te krijgen... En dan roept je moeder: 'Dan rij je 'm toch even door de wasstraat bij de Mobil hier om de hoek?'... *LOL* *LOL* *LOL*

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 15:15

Vanochtend klikte ik om tien voor negen de computer uit. Om negen uur moest ik op school zijn, maar het is een kwartier rijden.

Al met al kwam ik dus bijna tien minuten te laat binnen. Het is vervelend, want dan zijn ze al wel begonnen en moet je eerst nog even bijkletsen enzo...

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 16:55

Grijnz...tja....een schimmel schoon en helder wit met parelmoerglans op de premiekeuring laten verschijnen is meer moeite dan een bruine wedstrijdklaar te maken.
Gisteren was ie in de voorwas: zilvershampoo half uur in staart laten trekken ivm gele strepen. En met shampoo gewassen.
Vandaag dus de hoofdwas: weer zilvershampoo, zilvershampoo wassen, hoefjes lakken, zwitsalolie op z'n ballen Haha! , oortjes uitknippen, staart invlechten en opsteken.
Morgen nawassen, want als we op stal komen ziet hij er, ondanks deken, toch weer niet uit!

Maar ik heb het gered jongens! Een paardje minder gereden, maar ja,
Enne...nu zit ik hier alweer!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 16:59

zucht suus waar gaat het heen met jou???????

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:55

Hmm. Best wel een herkenning voor mij. Ik was vandaag de héle dag vrij, dus het paln opgevat om m'n uittreksel van het eindeloze boek van het eindeloze vak Oudheid eens af te maken. Ik ben welgeteld 5 bladzijden verder gekomen. Frusty
Ik heb uitgelspane, tv gekeken, cd'tje geluisterd, paardgereden, gebokt (natuurlijk), Miga even ingevlochten voor morgen......leren? wat is dat? Gaaaap