LadyMadonna schreef:Dan nog kan ik de hand niet rechtop zetten... Maar goed, misschien is dat een kwestie van wennen en mijn werkwijze aanpassen.
Ik lees ook dat ze snel dof worden als je er desinfecterende spullen op gebruikt, dat zou natuurlijk ook niet op schieten.
Zouden jullie het vanuit klant oogpunt prettig vinden als er een scherm tussen jou en de styliste zou staan?
Ja.
Of althans, ik zou er geen probleem mee hebben. Hier staan schermen bij alle apotheken en de eerste paar keer moest ik even wennen, maar inmiddels zie ik ze nauwelijks nog. Ik denk inderdaad dat je iets teveel beren op de weg ziet, maar het pleit ook wel voor je dat je zo gedreven bent nog steeds goed werk af te leveren. Als klant zou ik het persoonlijk niet erg vinden, helemaal niet als het betekent dat iemand veilig(er) haar werk weer kan oppakken. En dat het dan niet helemaal gaat zoals gewoonlijk, so be it. Het zal waarschijnlijk even wennen zijn en wat aanpassingen in je werkwijze behoeven, maar ik denk dat je met jouw instelling daar wel doorheen komt en wat op vindt.