Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jorex schreef:Mijn reactie staat er niet tussen, want bij de huisvesting ben ik het juist wel eens met de kritiek, maar dat kan ik niet als reactie geven bij die vraag. Alleen reacties alsof iedereen van de paardensport automatisch tegen kritiek is/ geen kritiek kan verdragen.
Lieke schreef:Ik vond de laatste twee vragen lastig te beantwoorden omdat mijn reactie er niet bij staat. Heb nu willekeurig wat ingevuld.
denisesilver schreef:Bedankt voor jullie reacties! Het is niet zo dat je per definitie eens of oneens moet zijn met de kritiek. Het gaat vooral om hoe je met de kritiek omgaat.
Bijvoorbeeld: ik ben er mee eens dat er misstanden zijn in de huisvesting van paarden, mijn coping mechanisme/ik reageer hierop door actief mensen hierop aan te spreken.
denisesilver schreef:Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Helaas is het niet mogelijk nu nog de vragen en bijbehorende antwoorden aan te passen gezien er al een behoorlijk aantal enquêtes zijn ingevuld (stille meelezers/invullers bedankt!). Wel zullen we jullie opmerkingen meenemen in de uitwerking van het onderzoek.
Ir111, bedankt voor je oplettendheid! Dat was inderdaad geen goed voorbeeld.