Waar bestel jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly
🏆 Paardenfluisteraar

Waar bestel jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 13:44

Tja, als jij niet uit eten kunt, dan laat je het eten naar je toe komen :Y) Maar omdat ik de standaard ketens nu wel een beetje gezien heb (en nee, niet omdat ik elke dag eten bestel :') ) en omdat dit me juist het moment lijkt om ook onafhankelijke restaurants uit te proberen, ben ik benieuwd: waar bestellen jullie, en wat is jullie top (of flop, mag ook!).

Ik woon zelf in Den Haag en heb zondag bijvoorbeeld Mexicaans besteld bij Chiapas. En dat was me een partij lekker :):) Bovendien hebben ze maar liefst drie vega (en 1 vegan) opties op het menu, die ook nog eens verder gaan dan de standaard burrito 'maar dan zonder vlees', dus dat is in elk geval mijn aanrader :9
Laatst bijgewerkt door Foaly op 14-04-20 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Re: Waar bestel jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:45

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:48

Foaly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 14:30

Oeh, die site kende ik nog niet, thanks! Maar toch, het is altijd leuk om ervaringen te horen :D

MarliesV
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:43

Ik woon totaal uit de buurt, dus aan mijn tops/flops heb je niet wat maar wij bestellen ook 1x per week/twee weken nu in een plaatselijk restaurant welke normaal niet bezorgt en door ons wordt bezocht.

Twee weken terug bij de Budde Nijverdal besteld, dikke top. Heerlijke sate, super verpakt en aangekleed. Playlist er bij via een QR code, waxinelichtjes er bij en een soort 'instructie' .
Zeer geslaagd.

Afgelopen zondag bij ons favo restaurant Sirtaki, ossenhaas besteld. Smaak top (als altijd), aankleding echt het niveau snackbar qua verpakken en zo. Gelukkig was de smaak weer super en als het op je bord ligt maakt het niet meer uit.

Halen jullie op of laat je bezorgen?
Wij proberen af te halen, puur om de bedrijven te ontlasten. Maar bv pizza (wat altijd al wordt bezorgt) laten we wel bezorgen.
⚠️ MarliesV kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.