Waar koop je tegenwoordig nog een inplak-fotoalbum?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickeyJarig

Waar koop je tegenwoordig nog een inplak-fotoalbum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-20 20:34

Titel spreekt voor zich denk ik.. Voor de mensen die niet zo veel te doen hebben nu, help mij :+

Ik ben in de quarantaine éindelijk maar eens fotoalbums gaan maken. Foto's zijn inmiddels allemaal afgedrukt maar ik heb nog niet echt geschikte albums.. Ik heb een paar ruime albums van 50 pagina's (ongeveer 200-225 foto's) en een kleiner album met 43 pagina's (ongeveer 165 foto's). Nu heb ik voor één van de albums ongeveer 180 foto's en door de afmetingen past dit echt niet in het kleine fotoboek.
Weet iemand misschien waar ik (online) een fotoboek kan bestellen met ongeveer 40-45 pagina's van minimaal 28,5cm breed.
De foto's toch maar in dat te grote boek ( https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/ ... 33340.html ) plakken vind ik niet mooi want dan blijven er ongeveer 10 pagina's leeg en dat is zonde.

Deze webshops heb ik al bekeken en daar zit niks tussen:
HEMA
Bol.com
Blokker

Het eerste fotoboek (van mijn paard trouwens) wat ik heb gemaakt komt uit de kringloop, dus daar kan ik niks uit afleiden helaas.
Voor de duidelijkheid, een online boek ontwerpen is niks voor mij, ik wil zelf knippen, plakken en schrijven anders geeft het de sfeer van de reis niet goed weer :o

Alvast bedankt voor iedereen die iets weet te vinden!

kiwiwitje

Re: Waar koop je tegenwoordig nog een inplak-fotoalbum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 20:35

Ik denk dat ik zulke bij de action gehaald heb.

eclair98
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 20:37

De lege pagina's kan je er toch uithalen?

Ik heb zelf een fotoboek bij de action op de kop weten te tikken en ook bij de hema. Anders kom je denk ik al snel terecht in de speciale fotozaken!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 20:39

Kijk eens of Henzo je gewenste maat heeft.
Die heeft veel soorten :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 20:43

Wij hebben gewoon losse zwarte fotobladen en multomappen bij de Hema gekocht. Iets van 30 in de kast staan . Werkt gemakkelijk en je kunt er altijd nog een pagina aan toevoegen wanneer je nog foto’s tegenkom of krijgt van iemand anders .

CastaMickeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-20 20:53

eclair98 schreef:
De lege pagina's kan je er toch uithalen?

Ik heb zelf een fotoboek bij de action op de kop weten te tikken en ook bij de hema. Anders kom je denk ik al snel terecht in de speciale fotozaken!

Uithalen vind ik zonde :o Action zal ik online eens kijken maar is vaak heel weinig keus.

Multomap vind ik niks als een fotoalbum. Het moet gewoon ingeplakt en af en klaar zijn. Een echt album bladert toch lekkerder. Ik ben heel kieskeurig haha.

Henzo zal ik eens kijken, dank allemaal!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 20:54

Ik vind online fotoalbums ook niets en ben tot nu toe altijd geslaagd bij de Hema (met van dat 'vloeipapier' ertussen) en Action (zonder dat papier).

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 20:56

Henzo!

Ik zie dat Bol ze heeft.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 21:02

Ik zou het juist zonde vinden een nieuwe te kopen, terwijl ik nog ongebruikte heb liggen die dan misschien ongebruikt blijven :D

Als je het leuk vind om te knippen, plakken en schrijven, kun je de mooiste foto's apart op een pagina in de spotlights zetten.
Heb je nog entreekaartjes, folders en dergelijke van je reis om extra op te vullen? Of je print wat informatie van internet.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 21:03

Wat er bij de action online staat is nog niet de helft van hun assortiment.

CastaMickeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-20 21:05

Grit schreef:
Ik zou het juist zonde vinden een nieuwe te kopen, terwijl ik nog ongebruikte heb liggen die dan misschien ongebruikt blijven :D

Als je het leuk vind om te knippen, plakken en schrijven, kun je de mooiste foto's apart op een pagina in de spotlights zetten.
Heb je nog entreekaartjes, folders en dergelijke van je reis om extra op te vullen? Of je print wat informatie van internet.

Van deze specifieke reis niet, meestal doe ik dat wel maar ik heb echt helemaal niks. -O- Was een wandelvakantie in de bergen en alles moest ik meedragen op m'n rug, paste geen bonnetje of folder meer in m'n rugzak :')
Ik heb al een kaartje geprint en routes aangekruist maar verder wordt het een beetje albums vullen om het vullen dan en dat wil ik eigenlijk ook weer niet.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 21:09

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 13:57

Hema verkoopt ook nog foto albums :)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 14:10

CastaMickey schreef:
Grit schreef:

Van deze specifieke reis niet, meestal doe ik dat wel maar ik heb echt helemaal niks. -O- Was een wandelvakantie in de bergen en alles moest ik meedragen op m'n rug, paste geen bonnetje of folder meer in m'n rugzak :')
Ik heb al een kaartje geprint en routes aangekruist maar verder wordt het een beetje albums vullen om het vullen dan en dat wil ik eigenlijk ook weer niet.

Geen online plaatjes etc te vinden waarmee je de reis kunt aanvullen (plantjes, dieren, verblijfplaatsen, bergtoppen). Uiteraard dingen die je wel gezien hebt.

CastaMickeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 15:24

CastaMickey schreef:
Deze webshops heb ik al bekeken en daar zit niks tussen:
HEMA
Bol.com
Blokker
Henzo
Action

Wel thanks voor het meedenken allemaal!

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 16:22

Ik heb die van mij bij de action vandaan. Met een mooi lint om vast te maken. Per levering en seizoen verschillen de foto albums daar denk ik :D, dus misschien als je een maand wacht is er weer iets anders*

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 16:31

Ik heb nog een hele stapel (nieuw in de plastic) fotoalbums liggen van de Hema. Schat van zo’n 15 jaar terug ofzo. Ik denk alleen niet dat ze het gewenste formaat hebben.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 16:40

Action heeft ze, verschillende soorten vaak hoor. En anders even een maandje wachten, dan hebben ze vaak weer eentje met een andere print :+