Ik ben in de quarantaine éindelijk maar eens fotoalbums gaan maken. Foto's zijn inmiddels allemaal afgedrukt maar ik heb nog niet echt geschikte albums.. Ik heb een paar ruime albums van 50 pagina's (ongeveer 200-225 foto's) en een kleiner album met 43 pagina's (ongeveer 165 foto's). Nu heb ik voor één van de albums ongeveer 180 foto's en door de afmetingen past dit echt niet in het kleine fotoboek.
Weet iemand misschien waar ik (online) een fotoboek kan bestellen met ongeveer 40-45 pagina's van minimaal 28,5cm breed.
De foto's toch maar in dat te grote boek ( https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/ ... 33340.html ) plakken vind ik niet mooi want dan blijven er ongeveer 10 pagina's leeg en dat is zonde.
Deze webshops heb ik al bekeken en daar zit niks tussen:
HEMA
Bol.com
Blokker
Het eerste fotoboek (van mijn paard trouwens) wat ik heb gemaakt komt uit de kringloop, dus daar kan ik niks uit afleiden helaas.
Voor de duidelijkheid, een online boek ontwerpen is niks voor mij, ik wil zelf knippen, plakken en schrijven anders geeft het de sfeer van de reis niet goed weer
Alvast bedankt voor iedereen die iets weet te vinden!
Was een wandelvakantie in de bergen en alles moest ik meedragen op m'n rug, paste geen bonnetje of folder meer in m'n rugzak