Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Kan ze niet dagelijks FaceTime gebruiken of is ze daar te jong voor? Maar zou iig een stuk gaan wandelen en even doorwaaien , sterkte ermee. Denk dat veel ouders hier tegenaan lopen.
Sunnda schreef:De stranden zijn voor voertuigen dicht, maar lopend kun je er gewoon op. Wij parkeren de auto dan iets verder en lopen een flink stuk, maar dat vindt de hond niet erg.
onpaard schreef:Dat het niet verstandig is om nu naar het strand te gaan begrijp ik. Het is een rottijd en mijn dochter heeft het extra moeilijk nu. Omdat ze geen school heeft en afspreken met vriendinnen lastig is gaat ze mentaal heel hard achter uit. Nu wil ze heel graag naar het strand en ik denk dat dit haar goed zou doen. Als iemand een plek weet waar t nog kan dan hoor ik t graag. Mag ook via pb.
Nouvel schreef:Sunnda schreef:De stranden zijn voor voertuigen dicht, maar lopend kun je er gewoon op. Wij parkeren de auto dan iets verder en lopen een flink stuk, maar dat vindt de hond niet erg.
De parkeerplaatsen zijn niet voor niks afgesloten...
FlameHorse schreef:Mocht je toch dit weekend willen gaan: regio Utrechtse Heuvelrug is vooralsnog erg rustig. Kun je heerlijke wandelingen maken langs de rivier en door het bos. Is geen strand maar toch erg leuk! Paar leuke kleine strandjes aan de rivier ook.
. Het is voor iedereen lastig, maar juist als iedereen wel lekker weggaat, zitten we langer aan de maatregelen vast.