27 augustus 2018 heb ik me laten overhalen om mee te doen aan Weerwolven op Bokt. 13 oktober in datzelfde jaar deed Isabel (ook haar naam op bokt) haar eerste potje. Nadat ik de rol had waarbij ik haar dood moest maken (sorry) zijn we eigenlijk aan de praat geraakt en hebben we 20 december 2018 onze eerste date gehad
Ondertussen zijn we al ruim een jaar samen en hoewel we nog helemaal geen plannen hadden om te gaan samenwonen, vond ik het leuk om af en toe te reageren op lotingwoningen van de woningbouw hier. Jullie zien hem vast al aankomen, waar ik elke keer op 790 van de 800 eindigde, eindigde ik nu op 5. En toen op 3. En 2. En toen kreeg ik de mail: Wanneer willen jullie komen kijken? Toen werd het toch wel even serieus. We hebben heel veel nagedacht, gepraat, gerekend (redden we het financieel?) en nog meer gepraat, met andere mensen (familie en vrienden) overlegd etc. Dat dit topic er is zegt denk ik wel genoeg: we hebben gekozen ervoor te gaan en hebben vandaag de sleutels ontvangen. Dan nu de eerste test: het huis is niet in geweldige staat en we willen er graag iets heel leuks van maken voor we er definitief ingaan.
Kleine disclaimer: Isabel en ik hebben vorig jaar de hele zomervakantie samen doorgebracht, en nu is ze sinds eind februari eigenlijk ook altijd bij mijn moeder. We gaan dus niet van 1x per week afspreken naar 24/7 oid. En zelfs als we dat wel deden was dat nog onze keuze
Goed, dan nu klaar met het gepraat en wat foto's! We zijn erachter gekomen dat het al sinds mei 2019 leeg staat. Ze hebben oa een aanbouw geplaatst. De plattegrond klopt niet helemaal:

- wij hebben geen aparte kamer op de zolder
- er zit een aanbouw bij de achterdeur
- er zit een kast in slaapkamer 3, en de kast in slaapkamer 1 zit op een hele andere plek.
- slaapkamer 2 heeft helemaal geen kast?
- beneden hebben we alleen de deur bij de keuken, de deur linksboven hebben we niet (wel een raam)
Om een beter beeld te krijgen nog wat extra foto's. Beneden ligt zeil en dat willen we budgetwijs even zo houden, het is opzich nog prima. Boven ligt niets en hing er heel lelijk geel behang aan de muren
De meeste foto's hier zijn van de woningbouw (en dus uit mei 2019)Woonkamer vanaf de voorzijde:

Woonkamer vanaf de achterzijde:

De tuin in mei 2019:

De tuin nu:

De keuken (best prima keuken!):

Slaapkamer 1 van de plattegrond (heeft een hele brede inbouwkast, ik geloof 225 cm breed en denk zo'n 40 cm diep), dit wordt onze walk-in closet/logeerkamer

Slaapkamer 2 (dit wordt onze slaapkamer):

Slaapkamer 3 (dit wordt kantoortje, ik ga in het onderwijs werken na mijn studie en dan vind ik een plekje voor mezelf en mn bureau fijn):

De trap:

De zolder:

De aanbouw waar de wasmachine komt:

Wat willen we gaan doen:
- het behang eraf halen (geel behang en bloemetjesbehang, bah)
- kozijnen en ramen afplakken
- mijn zwager heeft een verfspuit en wil voor ons boven alles in elk geval komen spuiten.
- vloer leggen boven
- beneden alles verven
- trap schuren, schilderen en voorlopig iets op doen van halve maantjes oid.
- op den duur de deuren en keukenkastjes schuren en schilderen
Meelezen, vragen en tips mogen altijd, dit is mijn eerste keer uit huis en voor Isabel de tweede keer, dus we zijn ook nog een beetje aan het zoeken hoe we het precies willen. Voor nu hebben we allebei een heleboel meubels en heel wat dingen voor de uitzet, dus de inrichting komt waarschijnlijk wel goed! Ikea is voorlopig prima en mochten we, als we allebei een vaste baan hebben, dingen willen veranderen kan dat altijd nog.
heel veel plezier met alles! Ik vind het echt een leuk huisje!