Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Je hebt gelijk mbt db !
Zou het ook zin hebben de airco van te voren een paar uur lang aan te zetten en dan uit als je gaat slapen ?
Emmaa_ schreef:Maris schreef:Je hebt gelijk mbt db !
Zou het ook zin hebben de airco van te voren een paar uur lang aan te zetten en dan uit als je gaat slapen ?
Denk het wel, mijn plan is ook niet om hem de hele nacht te laten loeien en ik wil juist dat zodra ik in bed ga liggen het koel is in mijn kamer. Dan misschien nog een uurtje door en dan vind ik het prima als hij 's nachts iets minder koud staat of op een gegeven moment afslaat.
KimD schreef:Dat werkt niet, juist door hem aan te laten blijft het koel. Anders warmt het ook weer binnen no-time op.
Zelfs onze vast units laten wij de hele nacht lopen. Zodra ik opsta zet ik hem uit, wat handig is voor mijn kerel, want die zwemt 1,5 uur later dan vanzelf het bed uit.![]()
Als hij dan beneden komt is dat ook weer koel want daar zet ik de airco aan als ik beneden kom.
Myfairytale schreef:Allemachtig... nu al zo warm bij jou binnen?
Wij zetten de airco op de slaapkamer een uurtje van tevoren aan. Uit als we gaan slapen. We hebben een afstandsbediening waarmee we hem vanuit bed nog wel weer eens aan wilden zetten als het te warm werd in de nacht.
In de woonkamer zetten we hem aan als we beneden komen, en stond ie meestal aan tot de schemer.
We zijn sinds januari verhuisd naar een woning met rieten dak en dikke muren. Daar is het gewoon nog koud binnen, ondanks dat het raam en de keukendeur de hele dag open staan.Dus geen idee wanneer we onze mobiele airco's weer nodig zijn. Het kostte wat, maar zeker voor onze honden onmisbaar!