Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Het lukt thuis niet, ze willen hem helpen, de omstandigheden zijn goed.
Ik zie geen bezwaar. Fijn dat de school dit aanbiedt!
Iris82 schreef:Het lukt thuis niet, ze willen hem helpen, de omstandigheden zijn goed.
Serenity350 schreef:Iris82 schreef:Het lukt thuis niet, ze willen hem helpen, de omstandigheden zijn goed.
Zo lees ik het inderdaad ook.
De reden dat scholen niet meer open gingen zoals we gewend zijn heeft er vooral mee te maken met het gegeven dat als alle leerlingen en werknemers zoals altijd in het gebouw zijn, men veel te dicht op elkaar zit en het dus een risico kan vormen.
Nu met alle aanpassingen en maatregelen die er genomen zijn, is een school niet perse een plek waar je meer risico loopt.
Vind het juist gaaf dat ze maatwerk blijven leveren.
Jillz1 schreef:Ja ik vond het echt tof maar hij zegt steeds " ik ben bang om corona te krijgen".
Tuurlijk ook om niet naar school te hoeven maar stel dat......
Ik zou het me niet vergeven.
Bij onze omgeving zit meeste corona van Brabant.
Verder zijn wij alleen maar thuis gebleven
_Nelleke_ schreef:Jillz1 schreef:Ja ik vond het echt tof maar hij zegt steeds " ik ben bang om corona te krijgen".
Tuurlijk ook om niet naar school te hoeven maar stel dat......
Ik zou het me niet vergeven.
Bij onze omgeving zit meeste corona van Brabant.
Verder zijn wij alleen maar thuis gebleven
Hij is waarschijnlijk bang om Corona te krijgen omdat jij dat bent.
Waarom zou je het jezelf nooit vergeven als hij Corona krijgt? Vergeef je het jezelf ook nooit als hij gewone griep krijgt?
Klachten bij kinderen zijn mild en de kans op zware klachten is nihil, dus als hij al ziek zal worden zal dat waarschijnlijk een gewone verkoudheid of griepje zijn.
Jillz1 schreef:_Nelleke_ schreef:
Hij is waarschijnlijk bang om Corona te krijgen omdat jij dat bent.
Waarom zou je het jezelf nooit vergeven als hij Corona krijgt? Vergeef je het jezelf ook nooit als hij gewone griep krijgt?
Klachten bij kinderen zijn mild en de kans op zware klachten is nihil, dus als hij al ziek zal worden zal dat waarschijnlijk een gewone verkoudheid of griepje zijn.
Nou ik denk daar anders over nu er in onze omgeving het dagelijks voorbij komt.
Ze nemen het wel mee naar huis en mijn man is risico factor
Jillz1 schreef:Ik heb besloten zo ff mee naar binnen te gaan. Eerst ff kijken hoe ze in de klas zitten. 1x proberen en anders maar niet.
Jillz1 schreef:purny schreef:Ik zou hem wel naar school sturen. Prachtig en goed dat dit word aangeboden.
Ik heb besloten zo ff mee naar binnen te gaan. Eerst ff kijken hoe ze in de klas zitten. 1x proberen en anders maar niet.