Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Destination schreef:Je zou het dekstation kunnen vragen, misschien dat zij het weten?
Ik heb toevallig afgelopen weekend de Corona hotline in Duitsland gebeld voor iemand die met haar paard van Nederland naar Duitsland wilde voor een natuurlijke dekking. Duitsland is ook vrij streng, helemaal nu Nederland een risicogebied is, maar het was gewoon toegestaan.
Zoe_97 schreef:Destination schreef:Je zou het dekstation kunnen vragen, misschien dat zij het weten?
Ik heb toevallig afgelopen weekend de Corona hotline in Duitsland gebeld voor iemand die met haar paard van Nederland naar Duitsland wilde voor een natuurlijke dekking. Duitsland is ook vrij streng, helemaal nu Nederland een risicogebied is, maar het was gewoon toegestaan.
De grens Nederland duistsland is ook open. Belgische grenzen zijn dicht
Citaat:Ik heb toevallig afgelopen weekend de Corona hotline in Duitsland gebeld voor iemand die met haar paard van Nederland naar Duitsland wilde voor een natuurlijke dekking. Duitsland is ook vrij streng, helemaal nu Nederland een risicogebied is, maar het was gewoon toegestaan.