Laatst was Venus te zien en hij heeft me daar tot vervelends toe over geappt op mijn werk en toen er van de week een super maan was heeft hij de hele avond buiten gezeten.
Ik beloofde hem een telescoop te kopen, grapte ik.
En gister avond liet ik hem dan trots mijn cadeau voor hem zien die ik al had opgesteld in de tuin. Een prachtig junior instapmodel telescoop van Bresser in een afzichtelijke blauwe kinder kleur.
Met de gebruiksaanwijzing kon ik het apparaat in elkaar zetten en met de loungeset weer uitgesteld, een glas wijn en de vuurkorf aan waren we er helemaal klaar voor.
1,5 uur later staat het ding in de schuur geparkeerd want ik was vergeten dat wij helemaal niets weten van een telescoop en dus ook niet weten hoe het in godesnaam werkt?
Ik zocht YouTube filmpjes maar die vertelde mij alleen hoe ik hem in elkaar moest zetten en die stap had ik al wel getrotseerd, als ik door het ding kijk zie ik gewoon niets. En er zitten geen knopjes/draai dingen op?
Ik ben gaan testen met een boom 50 meter verder op en geloof me, de kans dat je hier ooit de maan of sterren mee gaat zien acht ik tot nu toe nihil.
Wie kan mij op weg helpen met deze fantastisch en wel overwogen aankoop?
Dit is het pareltje:

De Bresser Space explorer.
Namens mijn man en mij, alvast bedankt.
Ps: Ja het klepje heb ik er af gehaald. na 40 minuten

Man dat is nog moeilijker dan gedacht, maar we krijgen hem gewoon niet op beeld!