Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hutcherson schreef:Als iemand je geboortedatum heeft in combi met je postcode en huisnummer kunnen ze vrij simpel achterhalen wat je BSN is en er vanalles mee doen.
Men kan dan vrij simpel spullen bestellen op jouw naam.
Vooral met afterpay zodat jij de rekening krijgt en geen spullen.
Of telefoonabo's etc.
Daniquebyoux schreef:Hutcherson schreef:Als iemand je geboortedatum heeft in combi met je postcode en huisnummer kunnen ze vrij simpel achterhalen wat je BSN is en er vanalles mee doen.
Of telefoonabo's etc.
Oke mijn adres heeft diegene dus niet. Enkel naam, geboortejaar, rekeningnummer en telefoonnummer..
Ik heb een melding gemaakt bij de rijksoverheid bij het cmi.
Verder kan ik niet veel doen denk ik he
Daniquebyoux schreef:Hutcherson schreef:Als iemand je geboortedatum heeft in combi met je postcode en huisnummer kunnen ze vrij simpel achterhalen wat je BSN is en er vanalles mee doen.
Of telefoonabo's etc.
Oke mijn adres heeft diegene dus niet. Enkel naam, geboortejaar, rekeningnummer en telefoonnummer..
Ik heb een melding gemaakt bij de rijksoverheid bij het cmi.
Verder kan ik niet veel doen denk ik he

Daniquebyoux schreef:Ik heb niks via gelijk oversteken gedaan omdat dat nou juist geen veilige manier is. En of ik nou een tikkie stuur of mijn rekeningnummer direct.. er moet toch hoe dan ook betaald worden?
In principe zouden ze niks met mijn rekening moeten kunnen nu.. anders zou iedere vriend er wat mee moeten kunnen.
Mijn adres is op internet niet te vinden, ik ben daar erg zuinig op.
Daniquebyoux schreef:Ik heb niks via gelijk oversteken gedaan omdat dat nou juist geen veilige manier is. En of ik nou een tikkie stuur of mijn rekeningnummer direct.. er moet toch hoe dan ook betaald worden?
In principe zouden ze niks met mijn rekening moeten kunnen nu.. anders zou iedere vriend er wat mee moeten kunnen.
Mijn adres is op internet niet te vinden, ik ben daar erg zuinig op.
Dovahkiin schreef:Een kennis van mij die kreeg ineens rekeningen van een telecombedrijf voor een paar duizend euro. Iemand had op haar naam een abonnement afgesloten, ook vanwege het identiteitsbewijs, en het kostte haar enorm veel moeite om haar gelijk te krijgen.