Ik ben tegenwoordig veel foto's binnen aan het maken van objecten zoals bijvoorbeeld producten in kleine flesjes, voedsel, huisdieren. Maar ook buiten ben ik veel meer foto's aan het maken.
Ik heb eerder een Iphone gehad (eerst een 5 en daarna de SE) en ik was altijd heel tevrede over de foto's. Nu heb ik sinds afgelopen zomer een Samsung a6 en al vanaf het begin vallen 80% van de foto's mij erg tegen. Ook als ik ze op de pc zet zijn de formaten allemaal verschillend en kwaliteit gewoon bagger.
Nu ben ik mij aan het orienteren naar een nieuwe telefoon die dus erg goed met portret foto's van objecten en dieren.
Ik was al helemaal gevallen voor de iphone 11 (niet de pro, die is mij gewoon te duur), tot mijn broer gisteren avond begon over de Xiaomi mi note 10. Deze telefoon ben ik vandaag uit gaan pluizen en hij lijkt zo wel aardig overeen te komen met de iphone 11. Maar toch twijfel ik erg. Hij is bijna 400 euro goedkoper maar ik ben erg bang dat hij tegen gaat vallen, en stiekem mis ik het iphone systeem ook wel
Nu hoop ik dus van jullie ervaringen te horen over de Xiaomi mi note 10. Wat denken jullie welke ik het beste kan nemen, prijs niet mee genomen.
), maar dat went
.