Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ghostattack schreef:Xbox home knop indrukken > Mijn games en apps > Alles weergeven
Daar staan alle games die je in bezit hebt, ongeacht of ze wel/niet gedownload zijn op je Xbox. Anders even op de 'Mijn games en apps' gaan staan, Menu-knop (3 streepjes) ingedrukt houden en 'Vernieuwen'.
Ghostattack schreef:Maak eens screenshots/foto's van je Apps en games menu. Je geeft nogal weinig informatie, dus dan is het niet in te schatten wat er hier mis gaat.
Welke game heb je gekocht? Via de Microsoft/Xbox Store? Is dat allemaal goed bevestigd en betaald? Als je iets koopt in de store, krijg je een mailtje van Microsoft Store met een bevestiging.
Photograph schreef:Ghostattack schreef:Maak eens screenshots/foto's van je Apps en games menu. Je geeft nogal weinig informatie, dus dan is het niet in te schatten wat er hier mis gaat.
Welke game heb je gekocht? Via de Microsoft/Xbox Store? Is dat allemaal goed bevestigd en betaald? Als je iets koopt in de store, krijg je een mailtje van Microsoft Store met een bevestiging.
Ik sta nu in de wacht met de xbox support. Ik heb Forza 4 LEGO gekregen 2 spellen bij de xbox one. 2 spellen met 1 code dus die spellen zaten bij elkaar in 1 code.