Ex beheert MijnKPN account

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Ex beheert MijnKPN account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 10:43

Ik heb geen MijnKPN account, deze staat nog op een mailadres van mijn ex omdat we destijds KPN compleet hadden. Nu heb ik dus geen inlog om mijn gegevens in te zien, ik krijg alleen maandelijks een mail met mijn factuur. Op die factuur staat bij het mailadres is *naam ex*@kpnmail.nl
Nu heb ik KPN 2x proberen te bellen maar ik krijg een computer aan de telefoon die mij enkel steeds doorverwijst naar hun website via een link die ik krijg via een sms.

Ik kan ook geen adreswijziging doorgeven, mijn oude gegevens staan dus nog op de factuur.

Daarbij komt dat ik mijn huidige telefoon inmiddels 2 jaar heb dus ik zal binnenkort ook mijn abonnement moeten verlengen maar hier kan ik dus niets over inzien.

Ik wil dus gewoon iemand kunnen spreken die mij kan vertellen wat ik nu moet doen maar via de klantenservice van KPN blijkt dat erg lastig te zijn.

Wie weet wat ik nu het beste kan doen?

Peerke_

Re: Ex beheert MijnKPN account

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:44

Ik weet niet of ze momenteel open zijn.. maar de KPN winkel?
Die kunnen heel veel inzien en aanpassen, en anders bellen ze voor je met een klantenservice die meteen opneemt :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 10:46

Peerke_ schreef:
Ik weet niet of ze momenteel open zijn.. maar de KPN winkel?
Die kunnen heel veel inzien en aanpassen, en anders bellen ze voor je met een klantenservice die meteen opneemt :j

Die is momenteel helaas gesloten. :n

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:47

Heb je het al geprobeerd via de chat van KPN? Dit begint met een bot, maar zodra die de benodigde gegevens heeft/het probleem weet, wordt je doorverbonden met een medewerker.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:47

Zover ik weet is kpn helpdesk deels wel open. Familie werkt er. Al eens via een andere optie in keuze menu geprobeerd?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:54

Dit stond in een mail:

• U kunt onze Klantenservice bellen voor dringende vragen. Maar door de strenge maatregelen hebben wij minder capaciteit. Ook hier geldt: voor veel vragen en oplossingen kunt u terecht op kpn.com.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:55

Via FB of een medewerker via LinkedIn aanschieten?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:56

Autumnn schreef:

Dit vind ik echt een no go :n LinkedIn en al helemaal private Facebookprofielen zijn niet bedoeld om mensen lastig te vallen met dit soort vragen. Daarvoor zijn centrale websites, pagina's en telefoonnummers.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:57

Staat het abonnement wel op jou naam? Of ook op die van de ex? Is het dit laatste wordt het waarschijnlijk wel lastig, aangezien hij dan toestemming moet geven voor alles. Zo niet dan kun je het zo laten veranderen.
Even ander keuze nummer doen bij kpn waarschijnlijk krijg je dan wel iemand aan de lijn.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 10:57

Destination schreef:
Autumnn schreef:

Dit vind ik echt een no go :n LinkedIn en al helemaal private Facebookprofielen zijn niet bedoeld om mensen lastig te vallen met dit soort vragen. Daarvoor zijn centrale websites, pagina's en telefoonnummers.

Dit ga ik inderdaad ook niet doen.

Zo fijn dat jullie meedenken!
Ik heb het inmiddels via de chat weten te doen, althans, dat denk ik. Ik heb nu mijn eigen ID maar ik weet nu alleen niet of mijn ex automatisch is ontkoppeld.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 11:00

Destination schreef:
Autumnn schreef:

Ik ging eigenlijk uit van het KPN FB, niet een medewerker (hoe kom je daar überhaupt achter)

Ik dacht eerst te zien KWPN, maar je ging zo door over KPN en telefoons dat ik geen verband zag :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 11:01

Ah, dan hebben we het anders gelezen. Ik las dat het om private accounts ging :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 11:19

Het gaat om het inzien van mijn abonnementsgegevens en het kunnen wijzigen van mijn adres. Nu is het niet zo dat mijn ex niet mag zien hoeveel ik voor mijn abonnement betaal maar het is wel fijn als ik het ook zelf kan bekijken, helemaal omdat ik rond deze tijd al mag verlengen.

Maar het is voor nu in ieder geval gelukt. +:)+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 14:00

Producten kunnen volgens mij maar aan 1 kpn account gekoppeld zijn. De telefoonabonnementen van mij en mijn man staan op mijn naam, maar toen hij zijn nummer aan zijn account koppelde kon ik het niet meer inzien.