Enquête voor paardencoaches en coachees

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

annnneeee

Enquête voor paardencoaches en coachees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-20 09:17

Goedendag, mijn naam is Anne Peetoom vierdejaarsstudente van de opleiding Diergezondheid & Management aan de Aeres Hogeschool in Dronten. Voor mijn afstudeerwerkstuk doe ik onderzoek naar hoe het welzijn van paarden als coachdier gewaarborgd kan worden aan de hand van richtlijnen met betrekking tot type paard, maximale werkinzet en de match tussen coachee en paard. Dit met oog op de stijgende populariteit van paardencoaching.

Graag wil ik met behulp van twee enquêtes achterhalen of en welke karaktereigenschappen en uiterlijke kenmerken gewenst zijn in een coachpaard, hoe er wordt gezorgd dat een paard niet overbelast raakt als coachpaard en dus het welzijn niet in geding komt en wanneer er sprake is van een juiste match tussen een coachee en paard.

Ik heb een enquête voor coaches opgesteld, deze enquête bestaat uit 25 vragen, neemt ongeveer 20 minuten van uw tijd in beslag en wordt anoniem verwerkt. Deze enquête is te vinden via de link: https://www.enquetesmaken.com/s/welzijn ... dencoaches

De tweede enquête is voor coachees/cliënten. Deze mag worden verspreid onder uw coachees/cliënten als deze in staat zijn om de enquête in te vullen. Ook deze wordt geheel anoniem verwerkt. De enquête is te delen via de link: https://www.enquetesmaken.com/s/welzijn ... ardcoachee

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking! Delen van de enquêtes wordt zeer gewaardeerd!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 09:21

Mijn dochter heeft 2 keer een coachingssessie gehad door iemand die nog in opleiding was, en dus testcases nodig had. Weet niet of dat heel representatief is voor jou maar ik vul hem in.