spotify premium

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eleionomae

Berichten: 19599
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: spotify premium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 22:29

PayPal is 1 van onze opdrachtgevers en echt, het valt heel erg mee wat er qua fraude bij ons binnen komt. Het is vooral het gebrek aan kennis van het gebruik van PayPal waar mensen de fout mee in gaan :Y)

Ik maak al jaren gebruik van PayPal voor vanalles en nog wat (ook netflix en m'n cloud opslag) en vind het echt ideaal :)

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-20 17:26

Matheno schreef:
Als je alleen Maestro hebt, geen creditcard hebt en PayPal weigert dan is Spotify Premium dus niks voor jou. ;-)

Grapje toch?

Het zal dus wss toch Paypal worden of ik vraag mijn moeder haar creditkaart en schrijf het meteen voor een jaar over naar haar. Toch bedankt voor de tips!

marleen_88

Berichten: 14066
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: spotify premium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 17:52

Paypal is toch juist die extra beveiligde betaalmethode, waarbij je gegarandeerd je geld terug krijgt? Ik zou toch echt voor die optie gaan.

Utixo

Berichten: 6596
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: spotify premium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 18:01

Ik snap ook echt niet hoe je anti PayPal kunt zijn. Hell, ik ben ooit per ongeluk in een dropshipper getrapt, en zelfs toen hebben ze het keurig terugbetaald, terwijl het product geleverd was. Echt niets dan lof over PayPal. Soms krijg je een automatisch antwoord als je iets vraagt, maar als je dan aangeeft dat je niet tevreden bent met het antwoord krijg je binnen een dag een mail van een medewerker.

The_Cat

Berichten: 7290
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:31

CalipsoLover schreef:
Matheno schreef:
Als je alleen Maestro hebt, geen creditcard hebt en PayPal weigert dan is Spotify Premium dus niks voor jou. ;-)

Grapje toch?

Het zal dus wss toch Paypal worden of ik vraag mijn moeder haar creditkaart en schrijf het meteen voor een jaar over naar haar. Toch bedankt voor de tips!


Moest je paypal nemen, zet zeker de two factor authenticator aan! dan be je sterk beveiligd

Anoniem

Re: spotify premium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:43

Ik snap niets van dit topic. Ik heb al wel 20x een nieuw account aangemaakt wegens iedere keer gezeik met mijn email, en heb altijd met ideal betaald. Bedoel je niet soundcloud? Daar moet je wel met creditcard betalen. Ik denk dat ik al wel 5 jaar spotify premium gebruik en heb echt nog nooit gezien dat dat niet met ideal kon. :+

The_Cat

Berichten: 7290
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:48

naomiiiii schreef:
Ik snap niets van dit topic. Ik heb al wel 20x een nieuw account aangemaakt wegens iedere keer gezeik met mijn email, en heb altijd met ideal betaald. Bedoel je niet soundcloud? Daar moet je wel met creditcard betalen. Ik denk dat ik al wel 5 jaar spotify premium gebruik en heb echt nog nooit gezien dat dat niet met ideal kon. :+

Als je het topic had doorgelezen had je het gesnapt en gezien dat TS niet van NL is en dus niet met Ideal kan betalen ;)

Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Re: spotify premium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:50

Kan je geen prepaid creditcard aanvragen? Die kosten liggen daar zo veel lager dan een gewone creditcard. Ik heb sinds mijn 18de een prepaid creditcard waar dus zowel mijn adobe pakketten als mijn spotify opstaat en dat is dus ideaal.

Mijn prepaid creditcard kost mij 1€ per maand (KBC).

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:55

naomiiiii schreef:
Ik snap niets van dit topic. Ik heb al wel 20x een nieuw account aangemaakt wegens iedere keer gezeik met mijn email, en heb altijd met ideal betaald. Bedoel je niet soundcloud? Daar moet je wel met creditcard betalen. Ik denk dat ik al wel 5 jaar spotify premium gebruik en heb echt nog nooit gezien dat dat niet met ideal kon. :+

Dat kan inderdaad als je in Nederland woont, maar TS komt uit België en daar kennen ze ideal niet.

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 19:10

Valerie_91 schreef:
Kan je geen prepaid creditcard aanvragen? Die kosten liggen daar zo veel lager dan een gewone creditcard. Ik heb sinds mijn 18de een prepaid creditcard waar dus zowel mijn adobe pakketten als mijn spotify opstaat en dat is dus ideaal.

Mijn prepaid creditcard kost mij 1€ per maand (KBC).

Dankje voor de tip! Wel handig idd als je meer zo online koopt, ik gebruik meestal de creditcard van mijn ouders maar is niet zo handig.

Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 08:00

CalipsoLover schreef:
Dankje voor de tip! Wel handig idd als je meer zo online koopt, ik gebruik meestal de creditcard van mijn ouders maar is niet zo handig.


Ja inderdaad super handig om online te kopen! Beetje geld op je kaart zetten en dan kan je zelf iets kopen. Het voordeel is dat je nooit méér geld kan opdoen dan je hebt, zoals je dat bij een normale creditcard dus wel kan. Dus veilig, zeker voor jonge mensen en helemaal niet duur.

Intussen heb ik ook wel een echte creditcard via mijn eenmanszaak, maar ik blijf voornamelijk voor spotify en adobe mijn prepaid gebruiken. Mijn echte creditcard hou ik voornamelijk bij het reizen.

Alleen zorgen dat er maandelijks genoeg geld wordt opgestort om je betalingen te kunnen laten doorgaan. Maar je krijgt zowizo melding van spotify als ze geen geld van je kaart hebben kunnen afhalen.

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: spotify premium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 08:13

Is het niet mogelijk om je spotify af te sluiten via je telefoonabonnement (bij proximus bijvoorbeeld)? Zo heb ik het iig geregeld in Nederland en dat werkt super.

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 18:32

Dee_Es schreef:
Is het niet mogelijk om je spotify af te sluiten via je telefoonabonnement (bij proximus bijvoorbeeld)? Zo heb ik het iig geregeld in Nederland en dat werkt super.

Ik zit bij MobileVikings, die hebben geen winkel zoals Proximus of Telenet of dergelijke... Het zou idd wel handig zijn, maar geen idee of het kan, vind het ook niet op de website.

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Re: spotify premium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 20:49

Heeft iemand enig idee wat ik hierbij moet doen?
Ik heb al op mn bankapp gekeken maar geen verzoeken of dergelijke binnen gekregen.
Afbeelding

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 20:56

Je krijgt 2 kleine bedragen gestort en die moet je dan invullen daar.
Maar kan rustig even overheen gaan ivm buitenlands account.

PayPal is top, gebruik het hier al jaren ook oa voor Spotify, schrijft automatisch van de rekening af dus stort zelf niks handmatig.

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 21:01

MelanieB schreef:
Je krijgt 2 kleine bedragen gestort en die moet je dan invullen daar.
Maar kan rustig even overheen gaan ivm buitenlands account.

PayPal is top, gebruik het hier al jaren ook oa voor Spotify, schrijft automatisch van de rekening af dus stort zelf niks handmatig.

Ah ok, dan wacht ik nog even. Heb intussen ook een prepaid creditcard aangevraagd na de tip van Valerie

The_Cat

Berichten: 7290
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: spotify premium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 21:40

Nog een extra tip is om die kaart dan later aan paypal te linken!
Zo heb je een extra beschermlaag zitten tussen webshops & kredietkaart

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 21:49

The_Cat schreef:
Nog een extra tip is om die kaart dan later aan paypal te linken!
Zo heb je een extra beschermlaag zitten tussen webshops & kredietkaart

Bedankt voor de tip! +:)+