Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Equisync schreef:Ik ben -misschien heel cru- aan het "hopen" dat de huizenmarkt gaat instorten.. Sorry voor de verkopers onder ons, maar wij willen heel graag een huis kopen en afgelopen jaren was dit gewoon onmogelijk vanwege de gigantische bedragen die betaald werden..
Dus wie weet wat dit voor gevolgen heeft, maar ik hoop voor ons op een beetje geluk..
Jillz1 schreef:Hier zakken de prijzen echt niet van. Huizenmarkt blijft krap
Jillz1 schreef:Hier zakken de prijzen echt niet van. Huizenmarkt blijft krap
Azmay schreef:Equisync schreef:Ik ben -misschien heel cru- aan het "hopen" dat de huizenmarkt gaat instorten.. Sorry voor de verkopers onder ons, maar wij willen heel graag een huis kopen en afgelopen jaren was dit gewoon onmogelijk vanwege de gigantische bedragen die betaald werden..
Dus wie weet wat dit voor gevolgen heeft, maar ik hoop voor ons op een beetje geluk..
Als de prijzen even veel zakken in de regio waar wij heen willen als bij ons dan maakt het allemaal niet veel uit. Je krijgt minder voor het huis en je betaalt minder.
Als de verkoop voor ons nog door gaat komt het helemaal goed uit maar durf niet te veel te hopen met alles wat gaande is
dus ideaal moment om in te stappen. Gelukkig hebben wij zelf wel veel baanzekerheid, dus voor ons zal het geen effecten hebben.
tengeltje11 schreef:Jillz1 schreef:Hier zakken de prijzen echt niet van. Huizenmarkt blijft krap
dat weet ik nog zo zeker niet,als dit maanden blijft aanhouden,zullen veeeeel mensen dit voelen in hun portemonee,en daarom geen huis meer(kunnen) kopen,dus minder kopers op de markt en dan zakt de prijs + als mensen in geldnood zitten,willen ze hun huis zo vlug mogelijk kwijt en ook dan vragen ze minder;